Juni-barn
RUL idag... 18+2 beräknad midsommar (20/6) och vi får en liten Casper!!!! *överlycklig*
RUL idag... 18+2 beräknad midsommar (20/6) och vi får en liten Casper!!!! *överlycklig*
Tack Baby1112 :)
Jag det verkar vara grabbarnas månad :)
Ja vi tyckte Casper va ett fint/gulligt namn så det bokade faktiskt min sambo :)
ja d e ju tyvärr d lilla problemet, tur att det är övergående ;)
Här har vi 25h/v på dagis om msn e a-lös eller f-ledig tycker 15h är för lite för då hinner dom oftast inte leka av sig ordentligt med sina kompisar...
Är det någon här som bytt BM för att ni inte vart nöjd med den ni fick?
Jag känner inget som hellst förtroende för min BM sen hon jagade upp mig förra gången jag var där genom att vara orolig för min höga puls och låga blodtryck o sen bara skicka hem mig utan någon som hellst förklaring till varför det kunnde vara så.....
När jag berättade att jag hade ont i högrsidan sa hon " jag när man är gravid kan blindtarmsinflammationer te sig på olika sätt"
Men WTF har jag blindtarmsinflamation eller är det något annnat? men hon sa inte åt mig att åka in till sjukan o det verkar inte som d va blindtarmen för d har slutat göra ont, men får man verkligen skrämma pp en gravid redan orolig person o sen i princip bara lämna dom åt sitt öde?
Problem nr 2 är att när jag ska kissa så känns det som jag har mensvärk gör ont vid höger äggstock men jag har inte urinvägsinfektion för det testade jag för i igår ochdet var negativt idag, någon annan som har samma problem o kanske vetvad det kan vara?
i stockholm (sös) får man veta kön :)
Jag HATAR när folk ska känna på magen!!!
det har hänt ett par gånger att jag vart i centrum och handlat när det kommit fram helt okända o försökt talla på magen antingen säger jag som anna i solsidan 20:- kostar det att röra eller så har jag faktiskt sagt rör magen och du blir av med handen kärringjävel, alt ska du känna på min så får jag känna på din!
som ni nog förstår så försvinner dom där händerna VÄLDIGT fort....