Juni-barn
Hej. Snuddade in på denna tråden. Är i v13 så blir ett juni barn för oss :) jag mår rätt dåligt faktiskt men har börjat göra sista veckan. Konstigt när man gått så långt? Med min första mådde jag bra hela tiden
Hej. Snuddade in på denna tråden. Är i v13 så blir ett juni barn för oss :) jag mår rätt dåligt faktiskt men har börjat göra sista veckan. Konstigt när man gått så långt? Med min första mådde jag bra hela tiden
hoppar in här =) Är i v.20 å har bf den 28:e Juni=)
pojkarnasmamma85: Hoppas han kryar på sig snabbt=)
Ja sambon min har också känt sparkar nu de är så häftigt=) Kände så sen med Ebba men nu är det mycket tidigare=)
jag var på inskrivning v.11 och ska till barnmorskan igen i v.24 nu är jag iofs omföderska men lite glest e de allt! men jag tror de e glesare nu för att vi varit på ul kan de inte va så??
Mycket flytningar här med, känns så äckligt men vad kan man göra åt de??;)
Zenoble:Här har vi en til som inte ens kan småtjafsa innan jag börjar gråta, ändå är de nästan alltid jag som börjar ;) Vilket jäkla humör jag har nu stackars mannen min ha ha
jag ser med ett mönster men jag hoppas dock inte de mönstret stämmer när han är född, han är vaken tidig förmiddag å sparkar alltid som mest mellan 22-03 ibland kan jag inte somna pga sparkarna så jag hoppas de ändras;)
ha ha ja på Ebba stämde de rätt bra men hon var "snäll" från första början sov hela nätter mellan 00-6 från det att vi kom hem från bb=)
ej jag har ingen rand heller!
inte än iaf=) Men hade på halva magen med Ebba=)
ha ha jasså då hade jag tvärtom då=) På vissa stämmer de ju säkert=)
klart du inte är för tidig=)
Vi har inte köpt vår spjälsäng än, men så fort vi har de kommer den komma upp=)
nu har jag inte varit inne här på länge mer än mpbilen tycker den är så krånglig så bara läst men inte skrivit=)
HAr varit lite mycket här.. Jag blir ensamstående igen..
Med Ebba flyttade han i 2:a månaden (mitt val att han skulle göra de) å denna gången flyttar Mathias nu på fredag å jag är i vecka 23! Dom säger ju att man faller för samma typer av killar å de verkar ju stämma:P
Just nu känner jag ingen tillit alls till honom.. Känner mig sviken.. Men ändå känns det bra, jag känner mig inte ledsen för hans humör blev aldrig bättre..
Det jag funderar på är förlossningen.
Har bett min mamma vara med, vet ni om jag kan be om att bli igångsatt?? Mamma har ett jobb hon inte bara kan ta ledigt från så utan måste säga till i god tid å om hon ska ha möjlighet å följa med så behöver jag ju ett datum..
Om jag säger att jag är jätte rädd för förlossningen kan man få bli igångsatt då?? jag ljuger ju inte jag är ju livrädd eftersom första var som den var men då blev jag igångsatt å dom säger ju att det gör ondare..
försöker tänka på pojknamn som passar till Ebba har ni några förslag??
ett rätt ovanligt namn men ändå lätt å säga.. Innan har vi varit inne på memphis men jag vill inte ha de tycker inte de passar..
ja jag hann med få en spjälsäng så nu är den klar=) Men smidigt att de går beställa över nätet om man har långt men nu har jag ju inte de;)