Inlägg från: Bellalella |Visa alla inlägg
  • Bellalella

Juni-barn

Hej allihopa!
    Har varit en flitig besökare här men inte gjort ngt inlägg. jag har bf 15 juni!

Men har en liten fråga till er alla.. 
    Jag har fått en bebismage, men sen i förrgår och igår hade jag lite magvärk (pga att jag gjort mycket dessa två dagar men känner molvärk dagligen) och sedan när jag vaknade i morse så var magen borta...?

Någon som varit med om ngt liknande?  Jag tyckte mig känna små buffar förra veckan men sedan dess ingenting..
    Bör Jag vara orolig? 

• Bellalella

Kan tillägga att den inte är helt borta, det var lite drastigt sagt men den är mycket mindre!

• Bellalella
    RocketQueen skrev 2011-12-30 12:46:45 följande:
    Bellalella: Jag tror du kan vara lugn, kg tycker att min mage är olika stor från dag till dag. Molvärken är nog bara "träningsvärk" från livmodern, det är ju trots allt en stor muskel som har rätt mycket jobb framför sig. Välkommen förresten

Idag upptäckte jag min första konstiga graviditetsgrej. Tydligen så tycker min nya kropp att purjolök luktar helt otroligt gott! Haha gick runt i affären med en purjo under näsan!
    Tack!

Ja, jag kanske ska sluta oroa mig =) Men det verkar som det magonda kommer ju mer jag äter(äter inte mycket men ändå)  
  • Bellalella
    Pinkflower880 skrev 2011-12-30 19:22:09 följande:
    Välkommen Bellalella! :)
    Tack så mycket!
  • Bellalella
    Aikotakara skrev 2011-12-30 18:33:51 följande:
    Jag har också haft lite ont i magen till och från. Molvärk och stickningar. Det brukar komma om jag går mycket eller gör ansträngande saker. Inte alls skönt :(
    Mmm när jag tänker efter har jag avrit mycket i farten i senaste dagarna..kanske därför man haft ont då..plus mat..
    Bäst att lyssna på kroppen! 
  • Bellalella

God kväll allihopa..
    Är det någon av er som är reumatiker? Är själv reumatiker och söker tips på bra vagn, bärsele, bärtekniker osv.. =)

Har haft ganska stora problem med kroppen men nu är höger hand stelopererad, på höger fot är tåknogarna bortop.  plus en stortå som är halvt stelop. I tisdags gjorde jag samma sak med vänsterfoten så nu skuttar jag på kryckor..lilla bebisen verkar gilla det mer än jag :`)

Är iallafall lite orolig för vänsterhanden som knappt fungerar..hur det ska bli med att bära den lilla när den kommer..

Så har ni tips..ös på bara!

• Bellalella

Jag vill med amma, ammade sonen helt i fem månader och sedan delammat tills han var 2,5 år.  Men vem vet, det kanske inte alls funkar denna gång men jag hoppas hoppas..

• Bellalella
    Elvis Mamma skrev 2012-03-11 23:32:30 följande:
    Någon mer som känner sparkar nere i underlivet? Ser och känner hur min lilla tjej buffar å buffar där nere men de känns så himla långt ner, känner även sparkar ovanför naveln men lite obehagligt när hon sparkar å trycker så mycket neråt, tyckte att det var så i slutet med sonen men inte såhär tidigt, kanske beror de på att dom ligger olika bara? Nån som vet? Blir lite orolig
    Jag känner detsamma..det känns ibland som en fot skulle kunna komma ut eller något..

Svar på tråden Juni-barn