Inlägg från: Höst flickan |Visa alla inlägg
  • Höst flickan

Juni-barn

här hänger jag gärna på, väntar ett mirakel den 4/6..har två flickor sedan tidigare, båda ivf barn o massa behandlingar osv...o så vipps..en liten suprise unge

Mår sådär...har ont i magen, men det är pga av ett kroniskt fel som jag har, har lite ångest över att behöva ta värktabletter.....starka...men jag har inget val.

Spyr oxå hela graviditeten..o har börjat få foglossning...hade det inte på mina förra graviditeter, o fy vad ont det gör, ska gå till sjukgymnast nästa v.

En komisk grej är oxå att jag blev gravid exakt samma dag som sist...mens på samma dag, o månad...helt galet.
    så dom har exakt samma bf.

En liten Tova blir det

kram på er alla

• Höst flickan

tack ja, det är lite tufft minst sagt, men jag mår bra där imellan, finns ju dom som har det värre o mår illa hela tiden, jag får som i attacker.

• Höst flickan

skruttens mamma, hör att du oxå har det tufft, då är vi två......
    dagar som dessa är så jobbiga, jag har börjat ta det mycket lugnare, o då blev foglossningen bättre.

kram o hoppas denna dag bli bättre

• Höst flickan
    Elvis Mamma skrev 2012-02-15 22:19:17 följande:
    Å känslig är bara förnamnet. Helt sjukt att man kan börja grina för vad som helst! Satt å läste tidningen nyss å ser att min sons älskade dagmamma annonserat ut om ledig platser till hösten å inser att det är ju min son som ska sluta, vilket jag såklart är väl medveten om eftersom han börjar skolan i höst men plötsligt börjar jag storgrina hysteriskt å inser att jag inte alls vill att han ska bli stor å börja skolan, han älskar ju sin dagmamma å har de så mysigt där. Guu va löjlig man är
    hej, jag började oxå gråta när jag läste mailet om skolplatsen för min äldsta plutta....
  • Höst flickan

hej hej

var hos bm i dag, mitt järnvärde ligger på 104..så nu äter jag niferex, känt mig lite trött.
    har gått upp 3 kg...tycker det är lite, men men

sf mått 22 är i v 25.

• Höst flickan

Började äta järntabletter, Niferex en om dagen när hb låg 104.
    skulle gjort det tidigare men jag o min bm missuppfattade varrandra.
    så att allt över 100 är bra...låter inte så rätt....

• Höst flickan
    conda skrev 2012-04-16 08:26:08 följande:
    Usch och blä, nu ligger alla insulinvärden alldeles för högt. Har inte ätit bröd på flera veckor, inget sött och inget fett. Ändå strular det. Har ringt spec.mödra idag och de hör av sig i eftermiddag. Har inte tid att läggas in så jag hoppas det inte blir något sådant. Känner mig i alla fall som en kanin, grönt och knäcke varje dag...

Annars går det bra, missade förra kontrollen naturligtvis så jag måste ringa om en ny idag. Levde i tron om att förra tisdagen var måndag förra veckan, kom inte på det förrens på kvällen. Förvirrad är bara förnamnet... =)
    stackare jag har oxå probelm med bukspotten,kan ha högt socker..men har lite andra problem oxå, går på spec mödravården.
    Hoppas du får hjälp snabbt.

Känner du av att du har högt socker?
Svar på tråden Juni-barn