• Amy86

Juni-barn

Hej nu har jag äntligen kommit in på min gamla profil. i dag var jag på Kub och allt såg fint ut:) Min 4åriga son tyckte det såg ut som bebisen höll i en pistol på bilden och det har han faktist rätt i:) har även kännt sprattel idag:D Härlig 1 dec.     

Det var jag som hette mammie86 innan:)
  • Amy86
    JennieJ skrev 2011-12-01 19:41:04 följande:
    En fråga om någon vet? Jag har lite bilder på min bildgalleri och nu när jag kommit in i vecka 13 ville jag göra mig mer offentlig ändra bilderna till att inloggade kan se dom men problemet är att "länken" eller "bilden" lägger sig inte på min sida så ingen kan se att galleriet finns att titta på! Hur går man in och ändrar på detta? Hoppas ni fattar vad jag menar? Tack på förhand
    är det inte så att man går in på inställningar och kryssar i endast för inloggade medlemmar sen rullar man ner och kryssar i vilka symboler man vill ska synas på pressen och där står bla bildgalleri.
  • Amy86
    JennieJ skrev 2011-12-01 21:40:42 följande:
    Amy86 tack så jätte mycket för din hjälp för nu syns mina bilder
    Va bra det var bara en vild chansning för är inte så bra på sånt:)
  • Amy86

jag ska nog också köpa päron och kiwi efter att jag suttit på toa i 1 timme nu på förmiddagen..

• Amy86

Jag kände nått lite i onsdags sen i går kände jag flera gånger på samma ställe helt säker på att det är bebis. har även kännt lite idag:)

• Amy86
    JennieJ skrev 2011-12-04 13:16:50 följande:
    Detta kanske låter konstigt men vill be alla icke rökare om ursäkt! Sitter å väntar på tåget med min grabb och sitter i kuren och utanför står en man och röker. Känner hur de vänder i magen av röklukten så får gå en bit bort. Fan hemskt att man själv stått och förpestat folk på detta sätt när man rökte i alla år förlåt
    jag känner precis som du. var på julmarknad idag och stod vid brandbilarna och pratade med min sambo som jobbade, då ställde sig en tjej en bit bort som rökte och jag var tvungen att gå iväg för höll på och spy.. slutade röka för 9 veckor sen. visserligen rökte inte jag där det var mycket folk utan gick alltid undan men någon förpestade man ju och bara när någon kommer in som rökt... usch de stinker något förjävligt, att mina barn och sambo fått stå ut med det..
    sen gick det även förbi en tjej som rökte när vi stod och pratade och nästan drog ciggen i ansiktet på min son och hon såg verkligen att han stod där.. Jag trodde alla människor var funtade att ta undan ciggen eller gå en liten omväg om man ska gå förbi barn!! Kan påpeka att hon fick sig en utskällning.
  • Amy86

hej längesen jag skrev nu. har fått enormt besvär av foglossning och även åkt på deprission så livet har varit allt mer en enkelt det senaste..
    Vi har iaf bestämt oss för att åka och kolla könet i linköping om ca 5 veckor:) Är så nyfikna både jag och sambon.

• Amy86

hej hej skriver inte så ofta men följer tråden varje dag:) idag ligger jag med vad jag tror är förvärkar, ont gör det och de blev bättre i en timme ungefär med alvedon men nu är det tillbaka igen.. tänk om man kunde få ett datum på ul eller liknande när man skulle föda så slapp man gå runt och undra om det är på g eller inte...

snart ska jag trotsa smärtan ocg gå ut med barnen så dom får cykla lite..

Grattis till alla som redan fått sina små och kämpa på till alla andra.

• Amy86

Kom precis på att jag inte vill va med längre..
    visst vill jag ha ut bebis men efter att ha haft ont i ryggen + mensvärk och smärtsamma förvärkar? sen kl 17 så vet jag inte om jag har någon större lust att föda faktist! trodde inte jag skulle bli så här nojig inför 3:e barnet!!
    de började med mellan 5-10 min mellan värkarna och nu är det ca 4 mellan. illa mår jag med.. fast dom kommer säkert avta och så vaknar jag i morgon som vanligt..

Svar på tråden Juni-barn