JennieJ skrev 2011-12-04 13:16:50 följande:
Detta kanske låter konstigt men vill be alla icke rökare om ursäkt! Sitter å väntar på tåget med min grabb och sitter i kuren och utanför står en man och röker. Känner hur de vänder i magen av röklukten så får gå en bit bort. Fan hemskt att man själv stått och förpestat folk på detta sätt när man rökte i alla år

förlåt
jag känner precis som du. var på julmarknad idag och stod vid brandbilarna och pratade med min sambo som jobbade, då ställde sig en tjej en bit bort som rökte och jag var tvungen att gå iväg för höll på och spy.. slutade röka för 9 veckor sen. visserligen rökte inte jag där det var mycket folk utan gick alltid undan men någon förpestade man ju och bara när någon kommer in som rökt... usch de stinker något förjävligt, att mina barn och sambo fått stå ut med det..
sen gick det även förbi en tjej som rökte när vi stod och pratade och nästan drog ciggen i ansiktet på min son och hon såg verkligen att han stod där.. Jag trodde alla människor var funtade att ta undan ciggen eller gå en liten omväg om man ska gå förbi barn!! Kan påpeka att hon fick sig en utskällning.