Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

godmorgon! Jag hoppar in här =)

Jag plussade igår med nummer 4a å är extremt glad , har bf 6 juli men eftersom jag blir snittad så blir det en juni bebbe =)

• lycka 4
    smultron87 skrev 2011-10-25 08:35:00 följande:
    Varför ska du bli snittad?
    Jag har gjort 3 snitt , första katastrofsnitt och 2an å 3an palnerade är jätte rädd för snitt och tankarna börjar redan nu snurra =( Jag är för trång .
  • lycka 4

Jag är så olidligt trött!!! Hade glömt bort att man kunde vara så trött , med min 3a kände jag rörelser jätte tidigt

• lycka 4

Måste faktiskt säga att jag tycker att man kan ha gemensam vårdnad även om inte barnen bor varannan vecka, tycker det känns lite taskigt ibland att bara för att det är så så ska mamman ha ensam vårdnad!! Sen tror jag eran situation kommer se bättre ut längre fram, det är ju nytt å mycke känslor vilket också betyder att man säger å gör saker som man kanske inte menar

• lycka 4
    Nangijala skrev 2011-10-27 10:00:15 följande:
    Kul att så många redan har fått cravings :)
    Mannen sa till mig igår att jag börjar få en liten mage!! Inte redan, är ju bara i v 6 nu, så det är väl förhoppningsvis kvällssvullnaden som syns i profil bara!

Tror ni man får mer bristningar med 2:a barnet? Fick bara några med dottern och hade helst sluppit fler!
    Jag fick bara bristningar med ettan . Med tvån å trean fick jag inga nya alls men attans va dom gamla kliade =)
  • lycka 4

Morrn tjejer !!! Mår illa blääää samt att molvärket har kommit ajajaja , Men samtidigt är det lite små mysigt med alla symtom =)

Även fast det här blir min fyra så tycker jag det känns som första gången man är gravid hahah knasigt =)

Eftersom det här är mitt absolut sista barn så ska jag verkligen njuta nu

Hur mår ni ?

• lycka 4
    conda skrev 2011-10-28 09:01:38 följande:
    Mår också skit men liksom du så väntar jag min fyra och mitt absolut sista barn så jag försöker tänka positivt... Men det går inte komma ifrån att det ska bli skönt när illamåendet lägger sig!

Min ynste är 3,5 så det känns som det var väldigt längesedan jag var gravid sist, samtidigt så är jag mycket lugnare denna graviditeten. Har inte nojat alls över missfall ex. kommer det så kommer det och då var det nog inte meningen. Kanske för att graviditeten var helt oplanerad. Samtidigt så vet jag att när barnet väl kommer så kommer det att bli ett mycket älskat barn då det finns många av oss som kommer ge det uppmärksamhet och kärlek... =)
    min yngsta är också 3,5 år =) Jag håller med dig , det ända som är annurlunda är oron jag äter lite av det jag vill och nojjar inte för vad man får å inte får ( menar inte att ni andra här gör det )  gravven flyter liksom på. Det ända jag är riktigt orolig för är snittet. Jag har gjort 3 snitt och är väldigt väldigt rädd för snitt men jag har inget val. Jag har gjort ett katastroff snitt å två planerade sövda snitt pga min rädsla. Får se hur det blir denna gång
  • lycka 4
    conda skrev 2011-10-28 10:28:05 följande:
    Själv är jag otroligt snitträdd men inte orolig över att behöva det då jag tidigare fött fyra barn på naturlig väg. Min stora oro är i slutet, mitt första barn dog i magen när jag gått en vecka över tiden. Detta har medfört att jag "krävt" igångsättning med de andra tre. Det har gått bra alla gångerna men jag skulle så gärna vilja ha en sista, naturligt igångsatt, förlossning. Vi får se hur det blir med det men huvudsaken är ju att allt går bra tillslut... Ut kommer de ju alltid... =)
    Oj det måste vara fruktansvärt =(

Men som du säger ut kommer dom ju alltid , jag skulle jätte gärna vilja föda vainalt men det känns ju helt kört =(
  • lycka 4

Idag va mina föräldrar å min svärmor här , vi släppte bomben =) först blandade känslor men sen va det nog mest oro över att jag gjort 3 snitt och faktiskt skulle göra ett fjärde .

Jag känner mig jätte svullen och mår illa .

Svar på tråden Juni-barn