Juni-barn
godmorgon! Jag hoppar in här =)
Jag plussade igår med nummer 4a å är extremt glad , har bf 6 juli men eftersom jag blir snittad så blir det en juni bebbe =)
godmorgon! Jag hoppar in här =)
Jag plussade igår med nummer 4a å är extremt glad , har bf 6 juli men eftersom jag blir snittad så blir det en juni bebbe =)
Jag är så olidligt trött!!! Hade glömt bort att man kunde vara så trött , med min 3a kände jag rörelser jätte tidigt
Ohh 12 13 kanske :)
Måste faktiskt säga att jag tycker att man kan ha gemensam vårdnad även om inte barnen bor varannan vecka, tycker det känns lite taskigt ibland att bara för att det är så så ska mamman ha ensam vårdnad!! Sen tror jag eran situation kommer se bättre ut längre fram, det är ju nytt å mycke känslor vilket också betyder att man säger å gör saker som man kanske inte menar
Morrn tjejer !!! Mår illa blääää samt att molvärket har kommit ajajaja , Men samtidigt är det lite små mysigt med alla symtom =)
Även fast det här blir min fyra så tycker jag det känns som första gången man är gravid hahah knasigt =)
Eftersom det här är mitt absolut sista barn så ska jag verkligen njuta nu
Hur mår ni ?
Idag va mina föräldrar å min svärmor här , vi släppte bomben =) först blandade känslor men sen va det nog mest oro över att jag gjort 3 snitt och faktiskt skulle göra ett fjärde .
Jag känner mig jätte svullen och mår illa .