Juni-barn
Jag hoppar in här jag me :)
18/6 är bebben beräknad och vi har vart på två ul. Ett i v.9 och ett i v.13+5 då vi är på långresa i sydafrika och kommer hem första mars. :)
Bra tråd! Föresten någon med foglossning än?
Jag hoppar in här jag me :)
18/6 är bebben beräknad och vi har vart på två ul. Ett i v.9 och ett i v.13+5 då vi är på långresa i sydafrika och kommer hem första mars. :)
Bra tråd! Föresten någon med foglossning än?
Hej TS och alla andra!
Vi fick en liten Noel den: 3/6-2012 (12dagar tidig) och vill prata vidare med föräldrar till Juni-2012 barn!
Har ni en "snacka vidare" tråd som man kan hoppa in i????
Annars så startade en tråd för ett tag sen: "vi med skatter födda i Juni 2012" !!
Hoppas på MER sällskap där med snack om bebis. Kramen
Ja grattis till alla nyanlända små skatter!
Sweet life: läste upp inlägget för min man och vi sa i kör: -Det där gjorde hon bara för att jävlas! Vilken svinig käring, ursäkta mig men jag blir riktigt upprörd när jag läser att du sitter i en situation där du kanske ska behöva åka in och föda utan din man vid din sida :(
Hur går det för sig sanna87? Spännande!! :D
Jag skulle också vilja föda barn igen, känna hur varje värk tar än närmre sitt barn, hur stark kroppen är som tillsammans med ett fokuserat sinne sakta tar en igenom förlossnings arbetet och att få känna alla känslor på samma gång i ett enda virrvarr. Man är så skör men ändå så stark på samma gång. Det är en så sjukt häftig resa kroppen tar en på under förlossningen!
Åh va jag är avis Sanna!!!
Lillagrynet: Jag vill också vara gravid igen men nu har vi vår efterlängtade trea och tiden ska ju räcka till. Suck!!
Hur mycket gick du upp under grav? Med första och andra gick jag upp som fan, 20-25kg med båda (två tjejer) som tog iaf 6månader innan det va borta. Men nu med Noel så gick jag bara upp 10kg som redan är borta. Gravidmyten om att man går upp mer med tjejer stämde iaf på mig ;)