• Albins

Juni-barn

emma78 skrev 2012-03-14 18:35:36 följande:
    Yr
    Den frågan får jag varje dag....
    mm, ja oxå. I vecka 26+0 hade ja oxå 25 cm
  • Albins
    LillaGrynet skrev 2012-05-24 13:47:14 följande:
    Undrar om lillan håller på o fixera sig.. Känner ett tryck neråt hela tiden och stickningar.. Kissenödig hela tiden men det kommer inget någon som
    Känner igen sig?
    Jag har haft stickningar under en mkt lång tid, svårt att kissa, måste avbryta kissandet ibland för att det gör så fruktansvärt ont. Har typ lämnat in urinprov 5 ggr för urinvägsinfektion.. men utan att det visat ngt. Men ont gör det, efter att jag tömt blåsan kan jaknappt resa mig upp från toan för att det sticker och smärtar. Ngn mer som har liknande?
  • Albins

Hej tjejer!

Nu är våran Viktor här hos oss. Värkarna satte fart på natten till torsdag och blev smärtsamma och intensiva Vid lunchtid , torsdag... Fredag morgon kl 0540 blev det tillslut ett snitt.. Ja har verkligen upplevt det värsta smärtorna man skulle kunna tänka sig och min sambo fick kämpa tappert vid
    Min sida. Ja önskar verkligen alla er andra en underbar förlossning som slutar i harmoni. Vår harmoni har börjat infinna sig nu istället. Ja skriver mera vid senare tillfälle har en lång lång berättelse för den som vågar..;)

2012-06-15
    Viktor bf-1
    Vikt: 3080 längd 51 cm

Kramar från Albins

Svar på tråden Juni-barn