• Leisa

Juni-barn

Hej alla blivande mammor.

Vi plussade i fredags och väntar tillökning med vårt 3:e barn i början/mitten av juni tror jag!
    Jag borde vara i v 7, men har alltid haft oregelbunden mens så det ä en gissningslek.
    Ringde barnmorskan idag och fick tid den 7/11.

Det är så spännande, min yngsta är 3 år och min äldsta 5, men jag känner mig som en förstagångsmamma igen!
    Det var ju så länge sen!

Grattis ni andra som plussat!!! 

• Leisa

Hej allihopa!

Jag har varit med och läst tråden från början, men är fruktansvärt dålig på att skriva själv. Får man hoppa in såhär mot slutet och vara med i gemenskapen?

Jag gick in i v 36 igår och har bf den 22/6. Detta är min tredje och jag lovar att det här är min sista. (Så sa jag iofs med andra dottern också)
    Har foglossning from hell och ryggont, svårt att sova, gått upp runt 20-25 kg nåt, vägrar ställa mig på vågen numer.
    Gick upp lika mycket med mina andra två, men har alltid lyckats gå ner allt inom ett år.

Känner mig väldigt ensam då jag bor nästan 80 mil bort från släkt och vänner, sambon jobbar och jag fick lov att sluta jobbet redan den 2: april då min arbetsmiljö inte var lämplig för gravida. MEn jag måste säga att det är underbart att gå in här och läsa om att jag inte är helt ensam i världen som mår så här.

Ska ringa bm imorgon och ev åka in och lämna prover, haft sån huvudvärk hela helgen och är lite orolig för havandeskapsförgiftning. Nån som har erfarenhet av det? Mitt blodtryck har alltid legat lågt och jag var på koll senast i tisdags, men har mer än 2 veckor kvar till nästa besök.

• Leisa

Jag är också kvar här! Förlåt, läser ofta men är jättedålig på att skriva. Bf på fredag 22/6 med min tredje, men än så länge är det jättelugnt. Hade ställt in mig att få tidigare då min första kom -8 BF och min andra tittade ut två dagar före.
    Men än finns det tid, men jag tror jag får gå över denna gång :/

Håller tummarna för dig Uddabus att du snart har din bebis i famnen! :)

Och jättestort grattis till er som redan fått era små och lycka till alla som sitter i min sits!

• Leisa

Grattis till alla bebisar!!!

Igår kl 12.50 tittade min tredje dotter ut och fort gick det. Bm tog hål på hinnorna efter 4 timmars värkarbete och två krystvärkar senare är hon ute!

• Leisa

Och  lycka till alla som väntar!!! Inte länge kvar nu!

Svar på tråden Juni-barn