Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Hej! Tänkte hoppa in i den här tråden, hoppas det går bra ! Jag har följt er alla här ett tag men inte skrivit något;) Jag är nu i v.9 (8+5).. Har ännu inte sagt något till någon att jag är gravid , utan jag i sambon vill hålla det hemligt ett tag till. Ska på inskrivning på tisdag den 8 nov.. Längtar!! Dock orolig över vikten då jag redan känner mig som en flodhäst;) Väger 6-7 kg mer än jag gjorde när jag blev gravid med sonen.. Ha en underbar lördag!! Själv ska jag sova nu efter 12 timmars nattarbete.. Puh! 2 nätter kvar att jobba sen lite ledigt:)

• LillaGrynet

AgnesGN: Tack:) Jag ljög lite jag också!;) Jag är i V8+3:) BF 12 Juni.. Så vi är ju ganska nära varann

• LillaGrynet

Vart kommer ni alla ifrån?:) Förstår om ni inte vill berätta;) Men man blir ju lite nyfiken om någon bor i närheten av mig:) Jag bor i Borås:)

• LillaGrynet

Usch å fy va trött jag ÄR! Har precis börjat jobba igen efter att ha studerat. Jobbar inom vården o vi jobbar enbart 12 timmars pass.. Jag varvar dagpass och nattpass.. Känner att studera dagtid passar mig betydligt mkt bättre i vilket fall nu när man är gravid. Vet inte hur jag ska fixa det här.. Känns som jag går under ska jobba 3 nattpass nu varav jag är inne på mitt andra i natt..

• LillaGrynet

Tess1979: Det där illamåendet känner jag verkligen igen... Jag går runt å mår illa nästan hela dagarna, men klarat mig från att spy om man bortser från 2 tillfällen förra veckan;)

• LillaGrynet

Nej,har ju inte det och vet inte när det är dags och göra det heller:-/ Vill ju helst vänta till efter v12 om det går.. Känns lite säkrare.. Har vänner som fått missfall i v 11-12 så känner mig lite orolig även om det inte är något man kan påverka skälv utan det är ju kroppen som bestämmer det:-/

• LillaGrynet

Längtar till jag ska berätta för min son att han ska bli storebror när berätta ni för era barn att dem ska få syskon?

• LillaGrynet

Nangijala: Va trevligt då bor vi i samma
    Stad

Lillalyckan: Vad jobbar du med? Jobbar min sista natt av 3 inatt, sen är ledig 2 dagar för att sen jobba ons-tors natt igen. Känner mig helt slut o fattar inte hur jag ska orka detta:-P

Stjärnfrukt: Då bor vi inte så långt ifrån varandra:)

• LillaGrynet

Hej tjejer! Har varit på inskrivning idag blev flyttad till 10/6 istället för 12/6. Men tror mer på 12/6 om man räknar från sista mens.
    Återstår att se på UL sen:) Är helt slut idag.. Tar verkligen på mina krafter och jobba nätterna.. Fick en tid till läkaren nästa v. För att diskutera min arbetssituation.. sen hade jag även förhöjda värden på sköldkörtelprovet så ska tillbaka o ta nya prover nästa v.

Svar på tråden Juni-barn