Inlägg från: CatrinF |Visa alla inlägg
  • CatrinF

Juni-barn

Jag har också följt tråden länge utan att skriva något- men nu gör jag entré =)

Vi har BF 25/6, känner dock inte minsta lilla sammandragning eller förvärk. Vi har tvillingflickor på 5år så nu kommer vår lilla 3a <3 Pga av hemsk förlossning med igångsättning i v.40 som slutade med urakut snitt förra graviditeten så har vi denna gång fått gjort en tydlig förlossningsplanering- känns skönt..Lycka till alla ni som känner att något är på G!!

• CatrinF

Jag har också följt tråden länge utan att skriva något- men nu gör jag entré =)

Vi har BF 25/6, känner dock inte minsta lilla sammandragning eller förvärk. Vi har tvillingflickor på 5år så nu kommer vår lilla 3a!! Pga av hemsk förlossning med igångsättning i v.40 som slutade med urakut snitt förra graviditeten så har vi denna gång fått gjort en tydlig förlossningsplanering- känns skönt.. Lycka till ni alla som känner att det är på G!

• CatrinF

Uddabus- lider med dig ang hur länge du fått gå övertiden...men vad har dom för riktlinjer i ert landsting gällande hur många dagar man max får gå över? Jag bor i Eskilstuna och här får man max gå till 42+0..hoppas det hoppar igång snart för dig!

• CatrinF

BF idag- Inga känningar =( var på förlossningen idag för ställningstagande och kontroll. Ca 1.5-2cm kvar av tappen. Har inte känt ett smack av någon endaste sammandragning eller värk under hela graviditeten... Blir igångsatt på fre... =)

• CatrinF

Brumman79- Jag tror det beror på hur "status" ser ut vid inskrivningen av igångsättning. Beroende på "status" så bestämms igångsättningens tillvägagångssätt. När jag blev igångsatt med mina tvillingtjejer tog dom hål på hinnorna. Blir igångsatt imorgon med våran lilla 3a så det visar sig hur tillvägagångssättet kommer gå till =)

Svar på tråden Juni-barn