Inlägg från: jag vill men |Visa alla inlägg
  • jag vill men

Juni-barn

Vi har försökt i ungefär 3 år. Varit i IVF utredning och väntade på det när vi blev gravida! Egentligen vid ett väldigt konstigt tillfälle då min sambos pappa tog sitt liv i slutet av augusti men tankarna var väl på allt annat...

Mår lite småilla, har ont i brösten och är trött det är väl mina symtom. Känns som alldeles lagom...

• jag vill men

Jag väntar första barnet efter flera års försök. Bor i Nyköping. Har precis gått in i v12.

• jag vill men

På onsdag åker jag till Spanien. Ska såklart bli jätteskönt efter en tuff höst med nära dödsfall och allt som följer med det. Är i v 12 så man är ju även nervös att något ska hända när man inte är i Sverige.

Dagen efter att vi kommer hem ska vi på inskrivningssamtal. Kul! Pratade med BM idag men här får man varken se eller höra.. Får vänta till slutet på januari och dit är det ju en evighet...

• jag vill men

Har inte skrivit här på ett bra tag. Har varit sjuk sen i fredags. Har aldrig varit så här däckad av en vanlig förkylning...

Har kikat runt på nätet efter bodys med korta ben.... Nån som vet vart det finns att köpa? Tänkte det kunde vara praktiskt i sommar till den lilla/lille.

• jag vill men

Tre flickor: bafucin är ok! Skickade min sambo till Apoteket i lördags. De kollade upp en massa sorter och bafucin var den enda som var ok.

• jag vill men

Tre flickor: bafucin brukar finnas bland de apoteksvaror som vanliga butiker har nuförtidentiden... Ett tips bara...

• jag vill men

Har en liten fråga, mest nyfiken... Jag har sökt graviditetspenning men fått avslag... Min fråga är: ni som fått beviljad graviditetspenning, vad jobbar ni med??

• jag vill men

Har ett litet problem. Har bf den 17 juni. Den 28 april ska jag på bröllop till nära anhörig. Jag letar klänning!! Är det ngn som har några tips på var man kan hitta en fin klänning.

• jag vill men

Bf idag och här händer ingenting... Dessutom ihållande regn hela helgen... Snacka om att man blir rastlös...

Grattis till alla små bebisar!!

• jag vill men

Var hos BM, hamnade på kontroll på FL pga högt blodtryck en längre tid som idag hade ökat ytterligare.

Ingen höjdare att ligga och titta in i vägg och vänta på provsvar i några timmar men vad gör man inte för sin lilla skatt...

Bf var i söndags så tycker det kan få bli dags nu...

• jag vill men

Snart en vecka över tiden... Börjar känna mig trött på alla frågor och mer och mer bitter... Har ingen lust med ngt... Hade hoppats ha en liten under helgen men inte...

Trevlig midsommar ni som orkar!

• jag vill men

Gnäller lite... En vecka över tiden. Har högt blodtryck och lite symtom på havandeskapsförgiftning. Så är på en massa kontroller. Vaknar dessutom med ngn slags magsjuka eller annat liknande... Hade hellre vaknat av värkar eller vattenavgång...

Grattis till alla nya små!

• jag vill men

Är så ledsen, känner mig helt värdelös... ( även om det inte alls är så) på söndag har jag gått över två veckor. Är i princip helt omogen. Fick igångsättningstid på lördag kväll.

Finns det ngn snäll människa som kan berätta en positiv story om att bli igångsatt?? Jag har bara hört en massa negativt...

Hur kan man få tårarna att försvinna?.. 1:a barnet efter 4 års försök... Snacka om att man är känslig...

• jag vill men

Imorgon em är det förhoppningsvis dags för igångsättning iaf. Har blivit lite mer positiv efter alla snälla kommentarer. Hade också bf den 17:e. Hoppas att jag mognat lite mer så det förhoppningsvis kan hjälpa till lite.

• jag vill men

Har äntligen lite tid att skriva här. Blev igångsatt i lördags em. På söndagskvällen kom en rätt stor kille till världen. Avslutades med sugklocka efter måånga timmars slit. Jag fick åka direkt till operation tyvärr med många stygn, de visste inte hur många. Fortfarande kvar på BB. Har en slö liten kille som får sola och så har amningen inte riktigt funkat men det brukar ju ta sin tid... Tack för allt pepprande innan, det behövdes...

Svar på tråden Juni-barn