Juni-barn
Sitter på förlossningen och väntar på besked från läkare och neo om vad dom ska göra med oss, är bara i v 33+4 men busungen sjönk ner till spineaknölarna i natt.
Sitter på förlossningen och väntar på besked från läkare och neo om vad dom ska göra med oss, är bara i v 33+4 men busungen sjönk ner till spineaknölarna i natt.
JennieJ: min förlossning stannade också av igår till personalens förvåning. Nu ligger jag på antenatala avd med order om att ta det mycket lugnt för att det inte ska sätta fart igen. Det är tradigt men hellre det än ett pyre i kuvös. Jag hoppas det blir du som föder först!
JennieJ: min förlossning stannade också av igår till personalens förvåning. Nu ligger jag på antenatala avd med order om att ta det mycket lugnt för att det inte ska sätta fart igen. Det är tradigt men hellre det än ett pyre i kuvös. Jag hoppas det blir du som föder först!
Nu är jag hemma igen och bebisen är kvar i magen, tji fick den som ville komma ut redan vecka 33. Tyvärr orkar jag inte göra mycket så sonen tycker jag är lite tråkig. Jag beundrar er som orkar hålla igång trots förverkar och foglossning.
Är det någon som vet om man vågar återanvända amningsnappar och annat i silicon från förra barnet eller är det risk för att plasten brister så här ett par år senare?
Grattis alla ni som fått era guldklimpar redan!
Min bebis kommer nog tjura och vänta till v 42 nu när h*n inte fick komma i v 33. Inga förvärkar här inte. Springer däremot på toa titt som tätt. Börjar få skavsår... Finns det inget bättre än barnolja att smörja med?
Grattis JennieJ!
Den 11/6 födde jag ännu en son, det blev trots allt i juni
Inga förvärkar utan vattnet gick och 30 min senare kom värkarna och då med 2 min mellanrum direkt.
Födde på Huddinge och vi märkte av att det var fullbelagt, hade dock en bra BM under själva fl.
Grattis Uddabus!
Grattis till alla bebisar! Tröstkramar till er andra
Lycka till AAEV imorgon!
Då är vi tre som har fått en Liam. Inte viste jag att det var så vanligt?!
Lycka till AAEV imorgon!
Lycka till AAEV imorgon!