Inlägg från: Sweet life |Visa alla inlägg
  • Sweet life

Juni-barn

fröken01 skrev 2011-11-17 14:28:35 följande:
    Kommer ihåg hur det var! Fick dåligt samvete när jag läste något annat än kurs litt. Vad pluggar du?
    Gymnasielärare i Religion och Geografi och just den här terminen är det 30 hp religionshistoria.. Fruktansvärt tråkigt och det är bara egen litterturinläsning och 1 föreläsning i veckan á 3 tim...
  • Sweet life
    fröken01 skrev 2011-11-17 14:31:59 följande:
    Oj vad lite föreläsningar!!! Men ännet låter skoj. Jag är f-5 läraren men sugen på att läsa upp ämnen och undervisa på gymnasiet. Om tio år eller något
    Ja! Men det är tydligen bara på religionen det är så. När vi sen ska läsa geografi är det föreläsningar mån-fre 9-18... :-S Just nu ser jag fram emot nästa termin då vi ska läsa utbildningsvetenskap och få gå ut på vår första VFU på 5 veckor...

Haha, jag har faktiskt funderat på att läsa f-3 eller 4-6 istället... Men får se!
  • Sweet life

Behöver typ hjälp med att komma på en otroligt bra ursäkt för att jag inte dricker en droppe på syskonens julborskryss om 2 veckor.. Jag är nämligen den i familjen som brukar bli pruttfullast i vanliga fall...

Jag kommer vara 12+6-13+0 och vill inget berätta för mina syskon då dem kommer bli så asförbannade eftersom dem anser att jag redan förstört min exmans liv genom att skilja mig från honom. Dem tycker alltså bättre om honom än sin egen syster.... Så jag vill inte förstöra kryssningen med en oplanerad graviditet som jag valt att fullfölja...

Penicilin tricket kommer inte funka då dem vet att det inte finns några problem med att dricka samtidigt. Så lättlurade är dem inte....

• Sweet life
    MissFörstånd skrev 2011-11-18 10:19:27 följande: