Juni-barn
Vad underbart Pojkarnasmamma85. Äntligen efter allt lurandes. Ett jättestort grattis till er lille Harry.
Vad underbart Pojkarnasmamma85. Äntligen efter allt lurandes. Ett jättestort grattis till er lille Harry.
Vaknade i natt vid 02.50 av förvärkar som gjorde ont. Nu har jag bara lite sammandragningar.
Ett stort grattis till LillaGrynet och Cataleya till era små bebbar.
Hoppas allt gått bra.
Sweetlife: Tack för att du dela med dig av din dröm. Jag skrattade så jag kände av lite molvärkj i magen. Alltid bra med en torktumlare. Men det är klart att en bebis efter en förlossning vore nog ändå bäst. Hihihihi......
Fick en hinnsvepning idag inne på fl. Åkte in pga minskade fosterrörelser.
Nu känner jag att det börjar ge lite molande menvärkar som går ut i ryggen. Underbart. Hm...
Jag var tydligen redan öppen 3 cm. Trodde jag inte.
Bm kunde t o m känna bebisens huvud genom hinnorna. Blev så fascinerad.
Cataleya vilken sötisbebis. Nu längtar man ihjäl sig efter sin egen lill* bebis.
Lite av slemproppen gick precis nu. Det var lite blod i den. Typ lite rosafärgat.
Dancia hoppas du fär bli frisk innan bebis kommer.
Vaknade vid 00.45 av att det var sjöblött i trosorna och sängen. Gick ut och satte mig på toa och då bara skvalade det i hela toan. Då fattade jag att vattnet hade gått.
Så nu har jag varit inne på fl för en kontroll. Allt såg bra ut. Inga värkar. Hade dock i går kväll och lite under natten. Men inga riktigt kraftiga.
Ska dit igen i morgon. Efter 72 timmar sätter de igång det om inget hänt innan dess.
Tack för lycka till önskningarna Havsjungfrun och Lillsnurr och ni andra. Sitter och försöker klocka värkar som är ungefär var 15 - 20 minut mellan. Men en del är det ingen riktig styrka på, medans andra är stor styrka.
Lillsnurr: Du ska se att det snart kommer igång för dig med Annars blir du den första som har en bebis i magen tills den blir myndig. Hu.......
Vi håller tummarna för varandra alla här.
Ska försöka sova lite nu så får vi se hur natten blir.
Grattis till dig bebisgalen.
Dancia, Ensortsmamma och Rocketqueen lycka till. Jag håller mina tummar.
Uddabus: Hur går det för dig.? Hoppas att det kommer i gång för dig NU. Tycker synd om dig.
Jag är precis hemmkommen från fl. bebis har i alla fall fixerat sig nu.
Det blev inget av värkarna i går kväll. Har haft en relativt lugn natt. Idag har jag haft några enstaka. Fick en kraftig värk inne på fl så bm trodde att nu nu.... Men men..... Blir så trött på detta lurandet hela tiden.
Ska in på fl imorgon igen och då kommer en läkare att göra en bedömning om det ska bli en igångsättning. Hoppas.