Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Hej tjejer !!
    Tillbaka till vardagen igen ! Har haft riktigt slappa dagar , alla barnen har varit borta en vecka så bara jag å mannen hemma . Vi har verkligen tagit det lungt och spenderat många timmar i sängen med film å slapp =)
    Känner att jag börjar gå in i en bra period även om jag sover helt uruselt på nätterna . Blir också stoppat mätt på ingen ting . Går in i v 15  i veckan och nu känns det faktiskt som om det går undan även om det känns som en evighet till sommaren .

• lycka 4

Det är väl mer så att dom inte tar sig tid att leta efter kön då det inte är det ul går ut på , men dom flesta säger nog nu förtiden om dom ser .

Sista grav då jag gick på privat mvc så sa dom inte men det va bara för att dom ville att vi skulle göra ett köns ul hos dom som kostade pengar , vi gjorde ett 3d ul med sista å det va sååå jäkla häftigt .

Nu har jag ju varit på det första ul här å dom gör alla mätningar och så på det första och på ul i ca v 20 kollar dom bara så att allt är som det ska och att bebisen har växt ordentligt och hon sa till mig att om dom ser då så säger dom kön.

vi kommer också att ta reda på kön även om det precis som för alla er andra verkligen kvittar.

• lycka 4
    zenoble skrev 2012-01-03 10:13:49 följande:
    Känner också bebis jätte många gånger om dagen nu, börjar se ett mönster- morgon, mitt på dagen och på kvällen. Njuter verkligen! Hjärta

Ska på rul den 11 och vi ska inte ta reda på könet även om jag ändrat mig flera gånger för jag är såå nyfiken då denna graviditet är så olik! Men det får bli en överraskning helt enkelt. Glad

Igår tror jag att min slempropp gick, såg exakt lika dan ut som dagarna innan förlossningen förra gången. Någon som varit med om det så tidigt? Vet att den återbildas men känns ändå tidigt.. =)
    Min slempropp gick i vecka 23 ungefär förra graven , jag hade ju tack vara min gbs väldigt mycke sd och förvärkar . Och det är absolut ingen fara den återbildas ju som du säger . Kan ju vara delar av den som lossnade bara ?
  • lycka 4
    zenoble skrev 2012-01-03 10:52:16 följande:
    det kom ganska mycket igår och förrgår så känns som om det skulle varit hela. Har haft ganska mycket sd och förvärkar också så kanske är därför? Hade inte det förra gång nåt alls
    Har dom gjort odling på ditt urin ??
  • lycka 4
    zenoble skrev 2012-01-03 11:14:21 följande:
    Nej det tror jag inte? det är väl inte rutin? har bara varit på inskrivning
    Tycker du ska ringa din bm å be om att få lämna ett urinprov, är det så att du har en uvi så kan det vara så att du behöver antibiotika. symptomen är bla sd.
  • lycka 4

Åh jag längtar tills jag börjar känna bebben ordentligt =) Ännu bara några buffar

• lycka 4

Även här slog foglossningen till känner jag blää, senare än vanligt dock. Jag har den största delen av min smärta sittandes i blygbenet

• lycka 4

Vecka 15 i dag :) jag har kommit lite till det stadiet då jag blir mätt på en gång å det är så jobbigt kan knappt röra mig efter ett par tuggor. Fet mat går bort då måste jag kräkas upp allt . Filmjölk därimot har hag upptäckt dom sista dagarna som mumma , mackor jag kan äta mackor i alla dess former :)

• lycka 4
    ja88 skrev 2012-01-04 14:09:33 följande:
    Jag är i v 15+5 idag, känner fortfarande inga rörelser alls... tråkigt och lite orolig blir man ju när man ser att de flesta av er andra verkar känna nånting iaf. Alla säger ju att man brukar känna tidigare andra gången. Försöker inte tänka på det så mycket dock för det är ju faktiskt inte så mycket man kan göra åt saken i det här läget...
    Jag väntar min fyra och jag känner inte heller bebben. Har känt några få buffar men inget regelbundet. Det är vanligare att höra senare än tidigare =)
  • lycka 4

Min mage går absolut inte att dölja det är en gravid mage

Svar på tråden Juni-barn