Juni-barn
Har också känt någonting skumt, lixom bubbligt i nån sek. Inte säker om det e bebis redan men hoppas såklart:)
Har också känt någonting skumt, lixom bubbligt i nån sek. Inte säker om det e bebis redan men hoppas såklart:)
Är så lycklig idag, i morse hörde jag bebis med min angel soud. Gud vilken känsla. Jag som nojjat den senast veckan att något inte kändes bra. Min bebis lever loppan där inne längtar så till juni.
Jag måste ut å provköra syskonvagnar och bestämma mig för en så jag kan hålla utkik på Blocket. Men jag e ganska säker på att det blir en iCandy Blossom. Den verkar smidigast att ha i stan (sthlm) lätt att åka buss mm.
Idag ska det bakas lussebullar, har julpyntat lite nu i helgen och gjort pepparkakshus med dom äldre tjejerna. Så nu börjar det kännas lite mer juligt:) Så himla skönt att må bättre. Fortfarande lite konstig bakis känsla speciellt på kvällen men annars mår jag prima. Den svullna magen e borta och jag känner mig ganska platt igen. Nästa gång magen kommer e det riktig bebis. Igår kväll när jag och mannen lagt oss fick jag in hjärt ljudet på bebis så även han fick höra. Vi bara låg och log båda två. Känns overkligt att vi ska få ytterliggare en familjemedlem. Måste njuta av denna grav. för det blir absolut 4:e och sista.
Ja vi har ju alla våra egna åsikter om vad en bra vagn skall vara. Och angående kvalitet så e det väl lika där. Jag kanske fick ett riktigt skräp exemplar men skulle inte dra runt en nyfödd i den vagnen då den luktade badboll:( men som sagt alla tycker vi olika. Jätte bra att du/ ni gillar den i alla fall. Och priset är ju verkligen överkomligt. Har nu bestämt mig för en syskonvagn iCandy Blossom. Otroligt lättkörd och smidig. E det en tjej till så blir det en röd, annars kör vi på brun. Men det är med sorg i hjärtat jag tvingas sälja min underbara Bugaboo Camelion. Bara älskar den vagnen. Liljan o loppan: fy va jobbigt, håller tummar och tår för att det är något ofarligt. Hur långt gången e du?