Inlägg från: Lina007 |Visa alla inlägg
  • Lina007

Juni-barn

Ja här blev det 4,5 timmars arbetsdag idag. Trodde jag skulle klara det fastän den här förkylningen som bitit sig fast som en annan jävla igel men det gick inte öht då rösten fortfarande inte har kommit tillbaka, jag snorar som en jag vet inte vad och har rethosta så det nog skulle räcka till er alla och sammandragningar som bara blir fler och fler... Då jag jobbar som skadereglerare och sitter och tar emot inkommande samtal dagarna i ända där rösten är mitt verktyg så åkte jag till vc och har nu blivit sjukskriven veckan ut.
    Jahapp, vad gör man nu då? :P

Och nu till ett i-landsproblem, eller att jag åkt på en hormonsläng just i detta nu; tycker dock det är måttligt irriterande att inte läkarna på vc kan skicka intyget direkt till arbetsgivaren som i sin tur skickar det vidare till FK så att de kan sköta den biten sinsemellan.
    Mycket kan man hitta att klaga på... ;) 

Odin 081202 | Lillebror/lillasyster BF 120603 | lina007.blogspot.com
  • Lina007
    Annelie81 skrev 2012-04-23 16:10:40 följande:
    LillSnurr82- tyvärr har inga krämer hjälpt mig alls förutom xylocain ( en större tub med lila text, inte den mot insektsbett) mot smärtan! I den asken får man med en tratt så man enkelt kan spruta in salva och inte bara bre på utanpå....så salvor nä...operation ja....

Skulle också behöva tips på vad använda härnäst då jag tror att jag gått igenom hela deras sortiment och det känns så ändlöst...

Jag blev remitterad till sjukhuset och göra en rektoskopi några månader efter sonens födsel och fy fan säger jag bara. Det vill jag aldrig mer uppleva, gjorde så grymt ont och jag kände mig sååå förnedrad! Sen att gå därifrån utan att de ville göra någonting åt dem dels pga min ålder och "biverkningarna", efter att ha gått igenom den undersökningen var nästan värst. Fick två salvor utskrivna då men kommer inte alls ihåg vad de hette.
  • Lina007