Juni-barn
Dancia- va jobbar du med?? Du verkar så klok =)
Dancia- va jobbar du med?? Du verkar så klok =)
grattis till den lilla tullamulla, det ger mig hopp som har bf 29/6 =)
Hej alla!
Jag har pillat lite på min tapp, den är mjuk och öppen för fingerblomman, men det var den förra veckan med, men har flyttats lite framåt vill jag tycka.
Haha.
Jag har ganska bra tappkoll i vanliga fall, då jag hade den metoden för att se när jag hade ägglossning när jag skulle bli gravid med ettan, konstigt enl vissa, men min kropp är min och enl min bm är det ok för mig att känna , men risken är att det kommer pinvärkar, vilket inte är skönt och inte heller gör ngn nytta =)
Over and out =)
Sitter här i valet och kvalet.- IKEA eller inte IKEA =)
Är lite orolig att åka själv då förra förlossningen gick så snabbt och att detta barns huvud är rörligt och då måste jag direkt in till förlossning om vattnet skulle gå, samtidigt är jag bara i vecka 36+5 =)
Det blir nog att åka, endast 3 mil dit så...
Hmmm
Jag är så uttråkad på att vara hemma samtidigt orkar jag liks inte ta mig för något.
Så kan det vara!
Jag hoppas på fler bebisar under dagen!
KRAM
Angående rörlig, ruckabar och fixera bebis så spelar det ingen roll gällande när förlossning sker, bebisens huvud kan vara rörligt och förlossningen kan sätta igång typ nu ändå =) Så sa min bm iallafall...
Min dotter fixerade sig dagarna innan förlossning och denna lillskit är fortfarande rörlig.
Va förra veckan iallafall...
En sak till om tappen, når man tappen och pillar försiktigt så sätter de inte igång förlossningen utan ger bara en massa pinvärkar som inte ger ngt resultat, så det är ju inte bara "bra" att pilla där.
För att få igång krävs att bm gör hinnsvepning vilket jag nog inte tror man ska göra själv...
åhh vad jag fullkomligt älskar snickersglass!