Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Kul och läsa om alla era olika knep för att köra igång förlossningen Men funkar det verkligen?? Själv är jag väldigt skeptisk till det och var även när jag väntade sonen.. Tror ju att kroppen sköter det själv och att det sätter igång när kroppen är mogen/redo för det.., enda grejen jag möjligtvis kan tro på lite lite är om man har sex för den rekommendationen har jag hört många fått från sin BM och även när dem kommit in till förlossningen och värkarna stannat av

• LillaGrynet

Ginny: Det låter precis som det är mina nätter du beskriver... Har sådana nätter minst 2-3 ggr/v... Så JA man är skit trött!! Hemskt är det.. Hoppas på lite mer sömn när bebis är ute:)

• LillaGrynet

Lycka4: va händer om din förlossning kör igång nu? Skulle inte du göra snitt!? Eller minns jag fel?

• LillaGrynet

Grattis Gizmolarsson:)

Nu blev jag lite orolig.. Det kan ju faktiskt köra igång när som helst nu.. Har ju BF14 juni en dag efter dig å din son kom idag:-O

Har du haft mkt förvarningar innan att det är på G?

• LillaGrynet

Gizmolarson: Är så avis.. Vill ha min bebis här också och förlossningen gjord.. Då jag oroar mig så för värkarna och smärtan:-P

• LillaGrynet

Hej! Är det någon mer än jag som är konstant illamående och ingen aptit!? Är i v.37 nu(36+3).. Sover dåligt på nätterna somnade 5.30- vakna 9.20

• LillaGrynet

Danica: detta illamåendet är värre än början Av graviditeten.. Usch

Sen klådan gör mig galen.. Kunde inte sov inatt heller pga att jag hade molande värk i magen och var på toa 2-3 ggr..

• LillaGrynet

Danica: ja foglossning har man ju också.. Svårt å komma på alla krämpor man har;) Klådan är på ben armar rygg hårbotten.. Inte så farligt i handlflator å fotsulor...:-/

Svar på tråden Juni-barn