Juni-barn
Det är nog bebis som lägger på sig nu. Jag har också lyckats gå upp lite i vikt
Hoppas att molvärken ger med sig snart och att du får möjlighet att sova lite under dagen.
Hoppas att molvärken ger med sig snart och att du får möjlighet att sova lite under dagen.
BM Besök vecka 37 (36+6)
SF-mått: 34 cm
Fosterljud: 154
BT: 135/95
Fosterläge: Huvudet ner, rörlig
Vikt: +3 kg sedan inskrivning
Allt var bra utom blodtrycket som skjutit iväg. Jag har huvudvärk till och från och har knasiga synfenomen. Jag ska tillbaka på extrakontroll om en vecka då bm misstänker begynnande havandeskapsförgiftning. Jag hade havandeskapsförgiftning under min första graviditet så jag känner igen en del tidiga symtom som jag hade då. Men ännu ska jag inte måla fan på väggen!
Nu ska jag ut och njuta av solskenet och ta en promenad på vårt härliga öländska alvar
Jahopp, då blir det till att ta det lilla lugna med långpromenaderna lite framöver. Jag har haft fina och regelbundna förvärkar i två timmars tid. Förvärkar måste det vara för de gör inte ont. Jag har 21 dagar kvar till BF och väntar gärna ett liiiiitet tag till med att bli mamma igen hihi 

Själv har jag inga som helst föraningar utan blir lika förvånad varje gång haha. Graviditeten har varit väldigt lätt för mig och gått så fort så det är knappt att jag hunnit med mentalt så därför får hon gärna vänta liiiite till om hon vill.
Jag hoppas att allt går bra hemma!