Inlägg från: JennieJ |Visa alla inlägg
  • JennieJ

Juni-barn

Börjar förstå att jag har en liten bebis i magen börja igår kväll komma lite knuffar och idag kommer dom titt som tätt. Speciellt om jag går omkring och stannar upp eller sätter mig så kommer en knuff kommer lite över allt mellan navel och bäcken så man märker att den verkligen lever rövare och gör volter där inne! Känns så underbart då jag trodde allt var över innan jul

• JennieJ

Danica tror de gett med sig bra. Tog sista tabletterna för 2 dagar sedan och inte haft mer s-d eller blödning. Var på ul ett par dagar efter jag var där akut och då såg de något bättre ut, och skulle kontakta om jag fick ont el liknande men inget sådant alls sista veckan utan avtog ca 4-5 dagar efter jag börjat med dessa mediciner. Så skönt att man kan andas ut lite och känna att de rör sig, tackvare angelsoundet har man innan kunnat hålla sig lugn. Hoppas allt är bra med dig oxå Danica?

• JennieJ

Gammelmamma är nu i vecka 18 men går in i vecka 19 på söndag och det är 3 e barnet. För min del är de sent att känna nu då jag kände mycket tidigare med dom andra två

• JennieJ

Gammalmamma okej förstår din oro hade själv varit riktigt orolig! Förhoppningsvis är allt fint och håller tummarna för dig på onsdag!

• JennieJ

Danica Stackare! Hoppas de ger med sig snart, man blir inte människa när man har ont och sd. Synd dom inte skicka odlingen direkt men de är iaf bromsat med den medicin du fick så de inte sprider sig uppåt och utvecklas till urinbäckeninflammation. Men härligt att den lilla busar runt iaf så du slipper vara orolig för de. Hoppas de löser sig snart för dig! @-}--

• JennieJ

Hej måste bara dela med mig ett gammal gräl i släkten starta för 2 år sedan då min mormors syster dog och hennes sista år fick hon och jag lite mer kontakt efter att mormors bror dött. En väldigt lång och tråkigt historia iaf men snabbt så fick jag och denna kvinna lite mer kontakt då jag gav henne en soffa som vi inte skulle ha kvar och hon blev väldigt tacksam och berätta flitigt för släkt vilken fin människa jag var och hennes dotter och barn blev avundsjuka och starta ett jäkla bråk med mig och deras droppe var visst att jag kom till begravning. Skumt när tråkigt JO TACK tyckt de oxå många gånger. Men efter de iaf har de varit tyst och idag ringde ena dottern och bad om förlåtelse och berätta att hon var i 23 veckan och önskar kontakt och vänskap igen då hon hört att jag oxå är gravid och hon ville ha tillbaka vänskapen så vi kunde hålla ihop och njuta av detta tillsammans och klart är jag villig att ge de ett försök men väldigt förvånad att från ingenstans ringer hon och ber om ursäkt. Så hennes kille och hon kommer hit ikväll och ska äta lite och se film. Tänk vad ett liten bebis i magen kan få en att göra

• JennieJ

MarieG81 har ingen erfarenhet av just den 2me berlin förutom att jag klämt och känt på den och den verka stabil och bra dok valde jag 2me nuuk istället pga dom mindre hjulen fram då den var lättare att svänga så den står i kartong i källaren just nu

• JennieJ

En till som känner sig full, tjock och tråkig. Mycket beror nog på att jag brukar i stort sätt varje dag sminka mig och bry mig vad jag har på mig osv. Nu dom sista 3 månaderna har jag knappt sminkat mig 2 gånger i veckan går helst med myskläder även till affären. Orken å lusten är som bortblåst och jag känner mig så grymt oattraktiv även utan kläder då magen och rumpan tagit över och jag ser inte ens mina fötter längre, raka sig i ett helt dagsarbete så de orkar man sällan och trosorna sitter precis under brösten då jag vill ha sådana som man drar över magen då de är skönast. Så min man har nog inte mycket vackert att titta på

• JennieJ

Oj många som rul denna vecka är bara LITE avundsjuk på er! Håller tummar och tår för er alla att ni får en underbar stund och massa positiva besked själv har jag exakt 1 vecka kvar även på klockslaget till mitt och längtan är enorm! Är nu inne i vecka 19 och när mitt rul blir är jag i vecka 20 om jag inte åker tillbaka men de får man inte hoppas då jag längtar till att komma förbi mitten Idag har jag och dottern frisör tid kl 14 och ska bli skönt med en ny frisyr och vem vet kanske får en att vakna till lite och man kan känna sig lite fin

• JennieJ

Hej tjejer har en fråga? Någon mer som ständigt blöder från tandköttet? Och om ni har några bra tips? Blöder hela tiden och vaknar på morgonen med torkat blod i munnen som sitter fast på tänderna *inte direkt gott* ett himla gurglande med flour och listerine men inget verkar hjälpa

Svar på tråden Juni-barn