Juni-barn
Det är väldigt lätt att man blandar ihop toxoplasma och listeria..
Det är väldigt lätt att man blandar ihop toxoplasma och listeria..
Uch, känner mig deppig idag..
Får sån ångest över alla som känner sina bebisar och alla som har så fina magar.. själv varken känner jag eller har mage... Börjar tro att jag inbillat mig allt!
Nu ligger det en bild på min morgonmage i bildtråden.. Imorse var den större och vindare än vanligt..
Jippie! Jag har fått världens bästa julklappar!
1. En karl som kommer vara där för mig och barnet. *äntligen*
2. Högsta betyg på senaste hemtentan, den som jag satt med sista natten före deadline och bara skrev om exakt det som stod i boken.... Han kan inte vart så hård i rättningen!
Sen har jag var och klämt på barnvagnar här innan jul. Pratat med min mamma som ska betala den och allt som behövs till spjälsängen. Det blir faktiskt en Brio Happy, jag har gått från att vilja ha en med två små hjul fram till att vilja ha en robust vagn med stor liggkorg! Så nu ska jag bara hitta en snygg och fräsch beggad på blocket. Hittade en ute nu för 2000kr med oanvänd sittdel. Men jag vågar inte slå till ännu, iaf inte innan RUL!
God fortsättning på er!
Jag känner fortfarande inga rörelser.. Eller kanske kände jag nått igår, men det kan ju lika gärna vart tarmrörelser... är 16+2 idag..