Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Godmorgon tjejer !
    Har varit dålig på att skriva ett tag nu men det är lite rörigt här för tillfället.
    Vi köpte ju som sagt var hus i Motala å flyttade ner från stockholm i höstas, men saker å ting blev inte riktigt som vi tänkt å nu har vi bestämt oss för att flytta tillbaka. vi väntar på svar ang lägenhet och tro att vi kommer hyra ut huset ett par år .
    Blir helt kluven ang om vi ska flytta innan Ärtan kommer eller efter ? Jag snittas ju och även om jag alltid varit på benen fort och inte brukar ha ont så är det ju ändå totalt bärförbud ett tag efter snittet , Om vi flyttar innan så kommer vi flytta i Juni när skolorna slutar å det betyder att jag måste få ett snabbt nytt snitt datum i stockholm och även byta bm .

Jaja vi får se hur allt går men som sagt var det är lite rörigt =)

• lycka 4

Grattis mormor =)

Ang spjälsäng så väntar jag nog med att köpa någon, jag samsover då jag tycker det är smidigast med amning och dylikt + att det  är sååå mysigt.

• lycka 4

Hej å gomorron tjejer !! Inser att jag har en del att läsa ikapp =)

Ska dricka upp kaffet å klä mig ( och barnen) sen bär det av till Lasarettet för Rul ! Som jag väntat å längtat =)
    Hoppas dom kan se vad nummer fyra döljer för kön, jag har som sagt var fortfarande inte en susning .
    Återkommer med rapport
    Kram alla fina på denna fina dag också , ni är bäst =)

• lycka 4

Whiiii tjejer !! Lyckan är total, en liten flicka bor i min mage =) Lilla Lee .
    Allt såg jätte fint ut å hon växer alldeles förtäffligt .

Ställde mig även på vågen å det är helt otroligt jag har gått upp 3 kilo sen inskrivningen. I mina tre tidigare grav har jag gått upp över 10 kilo i denna veckan å det känns jätte bra om jag kan få göra en sista grav utan att bli så stor . Mår även alldeles prima. Det onda är nästan borta å jag känner mig riktigt jävla läcker =)
    Puss på er

• lycka 4
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-02-14 20:48:06 följande:
    Vi var ute och åt en god middag igår redan, bara för att bojkotta alla hjärtans dag lite Tungan ute, idag har jag fått fina rosor och jag lagade lite mat.....vi går ut å äter ganska ofta och jag har väl turen att ha en satans fin man som köper saker lite titt som tätt:) men jag fixar å donar till honom också. Jag tror att det beror på att jag var i ett långt förhållande innan som var ganska dött och han ungefär samma så därför e man lite extra nu för man e så jäkla glad att man träffat rätt.

Kläder e svårt men jag köper bara ett fåtal innan tycker det e så himla kul å shoppa när jag e hemma så då köper man bara eftersom och har bra koll på storlekar och typ av kläder......så en mini bas i stl 50 e det enda som behövs och en riktigt gosig filt.... 
    Vi har det nog rätt lika du å jag =) KOmmer också från ett förhållande som va rätt dött och min man me , därför så har vi lovat varandra att det inte får bli slentriant och att vi aldrig ska ta varandra för givet . Det visas mycke kärlek här =)

Vi va ju å gjorde RUL å kände att vi fått världens finaste allahjärtans present men min man kom hem med tre bedårande bodysar i tjejfärger inslagna i papper =)

V 21 i dag tiden rullar på . Ska upp till stockholm i helgen och har inte träffat mamma å pappa eller svärmor sen i julas så det ska bli kul att se deras reaktion =)
  • lycka 4

Tror min lills tös blev trött igår efter ulet, jag hade en praktikant med så efter att bm hade undrsökt så ville hon också titta  å öva . Hon tryckte dock lite hårt ibland på magen antagligen av nervositet fö hon gjore det när hon blev stressad =) Det va alldeles stilla i magen hela dagen efter , fram till kvällen då hon började boxas

• lycka 4
    Ensortsmamma skrev 2012-02-16 14:03:18 följande:
    Har mått riktigt dåligt sen igår, mitt liv är ju lite komplicerat. Snabb historia kort, ja va med om en motorcykelolycka förra april. Jag va då i v 29 och vi förlorade vår dotter. Tiden efter detta har vart Upp och ner mest ner. Och det är inte lätt att vara gravid igen, även om de är de jag vill.
    Det har fortfarande vart ett polisärende och inget händer, men igår fick jag veta att killen som körde nu plötsligt blivit kallad till rätten,? Min värd rasade igen då han är min vän. Tankarna är så kluvna och jag kan tyvärr inte dela med mig Av alla. Vilket är skit jobbigt för jag vill verkligen prata om det.
    Men iaf, det jag skulle komma till var att bebis hat vart helt ifrån sig sen jag fick reda på detta igår, de har inte vart en lugn stund , och den har vart vaken med mig hela natten också ( jag lider av panikångest ). Började bli orolig för den, måste ju va jobbigt för den att inte sova något. Så jag satte på spottify på mobilen och barnvisor, så la jag mobilen på magen och nu är det jätte lugnt där inne, vågar inte stänga av. Är de farligt att ha telefonen på magen? Tänker på strålningarna..

Mycke tankar och babbel hoppas nån orkade läsa..
    Jag orkade läsa =) Det är nog ingen fara att ha mobilen på magen så länge du inte klistrar fast den ;)
    kramar till dig

Ang mat så är jag helt jlart mackoman denna gravven, skulle kunna leva på mackor i alla dess former , räkost leverpastej å rostat m apelsin marmelad haha . Inte så konstigt att jag är chockad över mina 3 kilon i viktuppgång haha.
    Jag är också mer nojjig med vikten denna gång men jag vägrar ha våg hemma och jag känner att jag får ta itu med det efter gravven i sånt fall.
  • lycka 4

Oj oj oj ! Trodde jag skulle klara mig från gbs denna grav men i fredags ringde bm å sa att den nya odöingen visar gbs å antibiotika är nu är faktum . Har rätt mycke sd.

• lycka 4

Är dunder dålig , jag är verkligen aldrig sjuk men nu är jag helt däckad. Har legat hela dagen. Mannen står å lagar extra stark mat åt mig sötnosen. Lill tjejen gör volter å kullerbyttor konstant myyyys

• lycka 4

Mina fogar pallar sexet rätt ok men därimot får jag riktiga sd efter sex

Svar på tråden Juni-barn