Ensortsmamma skrev 2012-02-16 14:03:18 följande:
Har mått riktigt dåligt sen igår, mitt liv är ju lite komplicerat. Snabb historia kort, ja va med om en motorcykelolycka förra april. Jag va då i v 29 och vi förlorade vår dotter. Tiden efter detta har vart Upp och ner mest ner. Och det är inte lätt att vara gravid igen, även om de är de jag vill.
Det har fortfarande vart ett polisärende och inget händer, men igår fick jag veta att killen som körde nu plötsligt blivit kallad till rätten,? Min värd rasade igen då han är min vän. Tankarna är så kluvna och jag kan tyvärr inte dela med mig Av alla. Vilket är skit jobbigt för jag vill verkligen prata om det.
Men iaf, det jag skulle komma till var att bebis hat vart helt ifrån sig sen jag fick reda på detta igår, de har inte vart en lugn stund , och den har vart vaken med mig hela natten också ( jag lider av panikångest ). Började bli orolig för den, måste ju va jobbigt för den att inte sova något. Så jag satte på spottify på mobilen och barnvisor, så la jag mobilen på magen och nu är det jätte lugnt där inne, vågar inte stänga av. Är de farligt att ha telefonen på magen? Tänker på strålningarna..
Mycke tankar och babbel hoppas nån orkade läsa..
Jag orkade läsa =) Det är nog ingen fara att ha mobilen på magen så länge du inte klistrar fast den ;)
kramar till dig
Ang mat så är jag helt jlart mackoman denna gravven, skulle kunna leva på mackor i alla dess former , räkost leverpastej å rostat m apelsin marmelad haha . Inte så konstigt att jag är chockad över mina 3 kilon i viktuppgång haha.
Jag är också mer nojjig med vikten denna gång men jag vägrar ha våg hemma och jag känner att jag får ta itu med det efter gravven i sånt fall.