Juni-barn
Tessi- åh grattis.. Visst är det härligt..
Tessi- åh grattis.. Visst är det härligt..
Kan säga till er som är trött nu på slutet att jag är helt överlycklig nu när jag kan gå upp på övervåningen utan att behöva vila i 5 timmar efteråt å att man orkar vara vaken en hel dag.. Tänk vad det försvinner fort..tröttheten osv..
Åh ännu fler majbebisar.. Va roligt.. Grattis alla som fått
Vågen stannade på 98 denna gång för mig.. Så ca 30-35 kilo ska väl bort igen ca 20 kvar.... men har gått upp med dom andra två oxå men inte sååå här mycket..
Mycketsaft- jag har oxå problem, min arbetsgivare skriver bara fel uppgifter.. Har inte heller skickat in till fk å jag har redan fått bebis :/
Fyrklöver81- våran son föddes för 2 veckor sen i v 36+0 å han mår hur bra som helst..men visst är det bra om bebis stannar nån vecka till för att vara på den säkra sidan
Gammelmamma- idag är det sista dagen maken är hemma men imorgon kommer svärföräldrarna hit å stannar 2 veckor så själv med barnen bli jag inte.. Skönt
Det är 1,5 år mellan mina flickor å jag har aldrig upplevt att det varit "hemskt" å då var jag själv mycket med som då maken hade eget företag då.. Så det är nog väldigt olika
Ni som går å väntar på att bebis ska komma å känner er ledsna för att nii inte känner av att nåt är på g så kan jag tala om att jag har bara känt av nåt några timmar innan mina 3 har kommit så ni vet
Grattis till alla er som fått bebis nu..
Jag gick upp nästan 30 kilo och har heller ingen bristning..
Tänk att idag var det tänkt att vår Sigge skulle ha anlänt men att vi har fått haft honom 1 månad extra.. Vilken lycka..
Lycka till alla ni som är på g å alla ni som snart får hålla era små lyckor..