Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Kan säga till er som är trött nu på slutet att jag är helt överlycklig nu när jag kan gå upp på övervåningen utan att behöva vila i 5 timmar efteråt å att man orkar vara vaken en hel dag.. Tänk vad det försvinner fort..tröttheten osv..

• gizmolarson

Vågen stannade på 98 denna gång för mig.. Så ca 30-35 kilo ska väl bort igen ca 20 kvar.... men har gått upp med dom andra två oxå men inte sååå här mycket..

• gizmolarson

Mycketsaft- jag har oxå problem, min arbetsgivare skriver bara fel uppgifter.. Har inte heller skickat in till fk å jag har redan fått bebis :/

• gizmolarson

Fyrklöver81- våran son föddes för 2 veckor sen i v 36+0 å han mår hur bra som helst..men visst är det bra om bebis stannar nån vecka till för att vara på den säkra sidan

• gizmolarson

Gammelmamma- idag är det sista dagen maken är hemma men imorgon kommer svärföräldrarna hit å stannar 2 veckor så själv med barnen bli jag inte.. Skönt

• gizmolarson

Det är 1,5 år mellan mina flickor å jag har aldrig upplevt att det varit "hemskt" å då var jag själv mycket med som då maken hade eget företag då.. Så det är nog väldigt olika

• gizmolarson

Ni som går å väntar på att bebis ska komma å känner er ledsna för att nii inte känner av att nåt är på g så kan jag tala om att jag har bara känt av nåt några timmar innan mina 3 har kommit så ni vet

Grattis till alla er som fått bebis nu..

• gizmolarson

Tänk att idag var det tänkt att vår Sigge skulle ha anlänt men att vi har fått haft honom 1 månad extra.. Vilken lycka..

Lycka till alla ni som är på g å alla ni som snart får hålla era små lyckor..

Svar på tråden Juni-barn