Juni-barn
Jag är i 6+5....håller tummarna att d
Jag är i 6+5....håller tummarna att d
jäkla iphone...skulle skriva lycka till Gullgrodan, hoppas att nästa VUL visar något! Håller tummarna ialla fall att du inte är så långt gången som du tror och att det hinner utvecklas ett litet hjärta!
Kram
Fröken01 jag var på vul 6+5 och såg ett hjärta. Det är säkert tidigt ännu och på gränsen till att man ser något... Det finns där nästa vul skall du se! Kram
V.9 idag!!! Tiden går faktiskt fort samtidigt som den går alldeles för sakta...:) Illamåendet är ett skitjobbigt problem, kräks
minst en gång per dag... Men postafen hjälper som tur är!
Hej! Här är ännu en som mest är inne och läser men nu måste jag få skrika av mig! Jag har gått upp 3 kg!!!!!!!! Har aldrig vägt 70kg i hela mitt liv, konstig känsla när vågen visar dessa siffror. Redan??? SKit också....har ju ätit som en häst....men å så jobbigt, får ha mjukisar på mig när jag är hemma. På jobbet gäller andra klädregler....suck!
Någon annan som ökat markant i vikt???
Sitter i väntrummet på väg in till inskrivning... Nervös! Hoppas att man får göra ännu ett vul. :) Om allt visar sig vara bra, skall vi berätta för sonen ikväll!
Här blir det en kronan! :) vågar dock inte köpa en redan, väntar efter UL... Jag tonade håret förra veckan, gick bra, har fick hört att man inte skall bleka håret gör då kan det bli grönt!
Har också hemorojder kvar sedan förra grav, när de väl är där finns det väl inget sätt att få bort dem än operation??? Jag vill ta bort dem men just nu känns det onödigt, då jag garanterat får tillbaka dem under denna grav...
Fröken01- ha ha alltid kul att läsa din inlägg Hm B, kan det vara bananer?
ja eller bananer.....ha ha ha
ja dessa cravings, inga nyttiga, här är det vitt bröd med ett tjockt lager smör....mmmmm
True Love- har ni berättat för storasystern? Har en son på 6år och vi har ännu inte berättat, vi har skjutit upp det hela tiden....vet inte hur han kommer reagera och sen skulle ha ta det hårt om något hände...SVårt....kanske skall säga det snart....(v.12 imorgon)
PIO- låter helt underbart....får mig att tänka på att vi inte kan bo kvar här så länge till...ha ha...opps....ja ja, det får bli trångt ett tag.
Idag har jag haft lite ont...eller ont, jag vet inte, en punkt på magen som värker som ett blåmärke,,,jätteirriterande. Någon som har något liknande? Känner ingen oro egenltligen..så det är nog ingen fara.
En annan grej...kan någon komma på ett jävulskap...ha ha... Min man fyller 30 och han satte ut världens fulast bild på mig i tidningen när jag fyllde. Vill ge tillbaka med på ett annat sätt....det står dock helt still!!!!
Angel sound vart köper man det?