• Nilee

Juni-barn

zenoble skrev 2011-10-08 21:20:13 följande:
    Ja snart kommer väl frågan.. Jag lever helt som vanligt tänker inte ens på att jag är gravid faktiskt! Är också himla förkyld, ont i bröstet och otäck hosta, jätte irriterande.
    Japp är mammaledig från nu till februari då han ska börja på dagis.

Har också bott i norrliden större delen av mitt liv, men inte områden för mig direkt känner jag!  :) Får se var det blir sen när man hittar något hus man vill ha, :) inte lätt att hitta hus i kalmar du? till rimlig prisklass dessutom.
    Ja jag läste du hade mått lite illa av din båttur ;) Ska försöka tänka i dina banor. Nej känner likadant angående området, men vi har inte bott i kalmar så länge,är från vetlanda från första början båda han och jag,  så vi hamnade här inte lätt att få tag i lägenhet heller :s  
    Och änsålänge så har vi inte märkt av så mkt, bor nära coop, och behöver inte direkt beblanda oss med folk här heller.  
    Husen är så himla dyra om man verkligen ska ha de man vill. Men sen och andra sidan i så fall har man ett livs långt hem.  
    har du tänkt att ringa på måndag nu då ? :) 
  • Nilee
    zenoble skrev 2011-10-09 11:17:21 följande:
    Ja nu ska jag minsann hålla mig till land! i alla fall i 2 veckor innan det är dags för en lång flygresa till bangkok, hoppas det går bättre :) jaha, hur kommer det sig att ni flyttade till kalmar?nej kan ju inte påstå att det finsn gott om lägenheter, gäller att ha kontaker! vilket r lite svårt för er kanske..
    Nej, man kan ju inte ta första bästa hus heller. Man får hålla utkik tills något dyker upp :)
    Ja jag ska ringa bm imorgon haha , känns ingen brådska men skönt att ha det gjort. Hur mårs det idag?
    Jaha ska du dit nu ? Spännande, semester ? Hoppas de går bättre, jobbigt och sitta på en flygplandstoalett. det tar väl ganksa lång tid att flyga dit också ? 
    Med handen på hjärtat så mår jag kalas bra, är lite trött nu efter jobbet så jag tänker lägga mig och vila en stund. Men annars helt okej. Hur mår du själv ?  
  • Nilee
    zenoble skrev 2011-10-09 19:33:11 följande:
    Ja den 24, lite kort semester på en vecka bara. Det tar typ 12 timmar, men är en mellanlandning så det är rätt skönt. Härligt att du känner dig ok, jag är helt slut :P
    Jaha vad skönt, skönt med lite semester och komma iväg lite.
    Jag ska på vul i morgon, bara för att lugna ner mig lite. Ska till Rasmussen, ringde gyn och dom rekomnderade honom för dom hade så dåligt med tider och kunde inte få in mig snarast. så ska dit vid 08.45 :)  
  • Nilee

Idag tittade vi på de lilla livet. Hjärtat tickade precis som de skulle och allt såg jätte bra ut så läkarn. :) NU kan jag slappna av.

• Nilee
    Mistoffelees skrev 2011-10-11 14:40:44 följande:
    Grattis, vad kul, vilken vecka är du i nu?
    Jag är i v6+1 =) Helt fantastisk känsla och se den röda pricken dunka så fort, sambon blev helt stumm,hehe
  • Nilee
    Ntme skrev 2011-10-11 14:49:00 följande:
    Oj, var det ett privat vul?
    Ja det var privat, kostade som ett läkarbesök, 300 :)
  • Nilee
    zenoble, Ja det var en härlig känsla. Så skönt att kunna slappna av nu. Men så konstigt att jag mår så himla bra, men ska väl vara glad för det. =) Det kommer nog i fatt mig sedan.
    Fy vad tråkigt med hunden. Varför fick ni avliva den ? beklagar verkligen.
  • Nilee
    Ntme skrev 2011-10-12 09:03:02 följande:
    jag mår också konstigt bra... ska heller inte klaga då jag var däckad av illamående med mina söner, och överallt där jag läser så "bör" ett illamående vara igång nu. Kanske jag klarat mig?
    vilken vecka är du i :) ? här sitter vi och klagar för vi vill må dåligt,haha. Vi ska nog vara glada så länge detta håller i sig. Jag var bara trött 1 vecka innan bim och ont i brösten tom 2 veckor efter, varav allt försvann som ett brev på posten, därav mitt tidiga vul. =)

• Nilee

Vad spännande =) Oj om dom redan vuxit så, hur ska du se ut när allt lider mot slutet,haha. =) 

• Nilee
    Gullgrodan skrev 2011-10-12 22:40:45 följande:
    Är ju bara i ca. V 13 då, precis gjort ultraljud då typ, nog klokt att veta att bebis mår bra innan man berättar. Särskilt när det är första och enda barnbarnet... =) Är lite svullen, mest på kvällarna.
    Fick du någon tid för vul :) ? 
Svar på tråden Juni-barn