Inlägg från: Elskling123 |Visa alla inlägg
  • Elskling123

Juni-barn

Välkommen alla nya som plussat :) ja har inte haft speciellt mycket symptom dom senaste dagarna men idag har ja haft lite mollande värk i tjejmagen :( hoppas de inte är ett dåligt tecken! Jag är 25 och bor i stockholm och väntar mitt första barn :)

• Elskling123

Jag är i v.6(eller 5+2) och har inte speciellt mycket symptom än. Igår var första gången som jag var super öm om brösten, men har inte mått speciellt illa hittills. Och så lite molvärk igår kväll. :)

• Elskling123

Fortfarande knappt några grav symptom.. extremt trött och ömma bröst samt svullen mage som alla verkar ha.. men illamåendet håller sig borta hittills :)

• Elskling123

Havsjungfrun: beklagar verkligen :( hoppas du får mycket stöd från mannen din! *kramar om* igår var första dagen jag verkligen kände av illamående från o till hela dagen. Och nu på morgonen slog även morgon illamåendet in. Tack'! Då vet jag att allt är som det ska :p

• Elskling123

Ntme: igår mådde jag super illa men idag har ja inte märkt något hittills så tror de är olika från dag till dag. Ja har hört att de är vanligt att börja må illa runt vecka 7 men de kan börja både innan och efter.. Man ska va tacksam o inte känna nåt än :p sen kommer illamåendet med dunder o brak!

• Elskling123

Jag har ändrat listan på andra tråden för oss, om ni inte gillar den får ni gärna ändra tillbaka den :)

• Elskling123

Fyyyy vad illa jag mått idag! Precis heeela dagen! Trodde jag skulle spy på en kund på jobbet idag hahaha stackarn :p som tur e så lyckades jag distrahera mig själv! precis kommit in i v.7 (6+1) Hur mår ni andra och hur går det för er? :) *kram*

• Elskling123

Jag var jätte yr i vecka 5 men har inga tips :( de försvann förra veckan o förhoppningsvis kommer de inte tillbaka :(

• Elskling123

Grattis alla ny plussade! Är inne på v8(7+1) nu, har mått relativt bra men käns konstigt efgersom förra veckan var en illamående hela tiden vecka. Förhoppningsvis har ja bara tur o är en av dom som helt enkelt inte mår super dåligt hela tiden. Har inskrivning imorn, känns super kul! Ni som varit med om inskricning förut, vad brukar man göra? Vore kul o höra hur de varit för andra :) ha en super dag alla blivande mammor!

Svar på tråden Juni-barn