Juni-barn
Mm äntligen någon som kan klaga... :)
Mm äntligen någon som kan klaga... :)
Hatar oxå o må illa osv men älskar lilla knytet ändå
Det här med gråtigheten ändras fram o tillbaka på mig...
Jag mår så illa mest hela tiden att jag blir galen... Kan mest bara ligga ner för att lindra... Klarar inte av att äta direkt... Blir mest kall mat... Mackor o oboy, dricker massvis vatten, svag saft osv men mår fan illa ändå... Dricks lagom för lite går inte alls. Sköljer munnen, fuktar läppar, bubbel vatten osv.... Men nä ingenting hjälper... Ute i friska luften fine men mår illa o är yr iaf... Måste äta ganska så ofta för att set inte ska bli för jävligt...
Spyr gör jag inte ännu men det är inte långt ifrån...
Så fort jag känner mig så illamående så lägger jag mig o har alltid vatten med mig
Här är en till vars sambo inte vill ha det lilla livet i min mage... Fast han är kärleksfull o säger älskar dig till sina tre... Inte roligt att veta att han kanske lämnar mig pga detta...
:(
Jag har inte haft skydd på hela tiden eftersom det finns inget som passar mig. O det vet min sambo om... Men vill inte ha kondom!!??
Grejen är att vi köpt hus oxå så jag blir bara ledsen. Men ska iväg på vul för att kolla hur långt gånget. Minst vecka 8-9 är jag men mensen sist var lite underlig.
Visst han har tre sen innan o jag två o det är ett massa pysslande.
Jo jag vet oxå det. O vi fick ett missfall 1 april o den graviditeten hade vi bestämt att behålla o han planerade ett liv med ett barn till o nu e han såhär....
Att han inte kommer orka eller fixa ett barn till o det är kanske bäst att vi separerar... Så slipper han iaf ha huvudansvaret...
Grattis till förlovningen iaf... Glad för er allas skull där ni får vara två i lyckan...
Inte nog med att man är ensam i detta så har man alla krämpor oxå...
Hade foglossning med min yngsta o igår kunde jag knappt gå för att jag trodde ryggen skulle gå av... Länd rygg o höfter...
Brukar man få set såhär tidigt?