Inlägg från: smultron87 |Visa alla inlägg
  • smultron87

Juni-barn

Nangijala skrev 2011-10-24 19:23:23 följande:
    Jo absolut, vi har tänkt vänta tills lucia någon gång! Men hon kommer nog inte bli så mycket gladare då.. till en början i allafall.
    nä säkert inte men då har det ju gått ett tag och hon fattar att ni tänker behålla det.

vilken vecka är du i nu?
  • smultron87
    jesand skrev 2011-10-24 19:24:21 följande:
    Hej! Läste lite i den här tråen och fastnade i vad du skrev! Tror att jag ligger lika långt som du och ska på inskrivning imorgon! Spännande! Vad händer där?
    Och GRATTIS!
    ah vad kul =).
    jadu.. dom frågar mest om hälsotillstånd och berättar vad du bör undvika att äta, hur man kan träna osv.
  • smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:26:33 följande:
    Tror vi är beräknade till samma dag du och jag, om jag inte såg fel? Är i v 4+4, alltså v 5 nu..Hon kommer nog inte bli så glad, men sen när bebis kommit blir det annat, hoppas jag!
    jodå det blir hon =).

jag är i vecka 6 så vi är lite olika du och jag.. var hos BM idag och hon räkna ut att jag är i vecka 5+5 idag (vecka 6).
    men får se på KUB i dec vilken vecka jag är i =)
  • smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:29:16 följande:
    Ok..kollade på BF-listan och där hade du väl 27 juni?
    ja fast jag har precis ändrat den.
    fick ju veta idag av BM att jag är i vecka 6, jag hade tydligen räknat fel =)
  • smultron87
    Nangijala skrev 2011-10-24 19:31:17 följande:
    Jaha :) Vad kul att vara lite längre gången än vad man trodde :)
    ja =). fast vi får ju se mer 100% på kub testet i december =)
  • smultron87
    Sweet life skrev 2011-10-24 21:02:14 följande:
    För att man är där och petar? Isåfall borde ju missfallsrisken öka även vid sex eller lek med en sexleksak?
    man kommer längre in med en VUL apparat än vad en snopp gör.
    men fråga din BM istället varför man helst inte gör VUL om det inte behövs
  • smultron87
    lycka 4 skrev 2011-10-25 08:38:28 följande:
    Jag har gjort 3 snitt , första katastrofsnitt och 2an å 3an palnerade är jätte rädd för snitt och tankarna börjar redan nu snurra =( Jag är för trång .
    ah okej.
    antog att du kanske blivit snittad tidigare, har bara hört att man oftast blir det om man blivit snittad tidigare, har dock aldrig blivit snittad.

Men vet du vad, jag tror det kommer gå super bra för dig, du har ju lyckats med 3 snitt =)
Svar på tråden Juni-barn