Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Här mås det prima men jag är sååå trött zzz

• lycka 4
    Havsjungfrun skrev 2011-10-31 08:40:58 följande:
    Är i v. 10 idag! Berättade faktiskt för barnen igår. Tycker att det är så jobbigt när jag inte orkar med dem på samma sätt p.g.a. allt illamående och då känns det lättare när man kan förklara varför. Nu när jag sett hjärtat slå hoppas jag att allt ska gå väl. De blev som förväntat jätteglada. Sonens ögon riktigt strålade och lillasyster tyckte ju att det var stort att hon ska bli storasyster också. Oj, vad de ska byta blöjor, bära bebisen och ta hand om den. Nu har de lov denna veckan men sedan är det väl officiellt kan jag tro. 
    Jag har berättat för mina barn också =)
  • lycka 4

Jag väntar också en pojke enligt den =) skulle inte ha nått emot en liten tösa bit men det spelar absolut ingen t´roll

• lycka 4

morrn tjejer !! Hur mår alla ???
    Har lite ont i tittsen men annars känns det lugnt på symtom fronten, lite molvärk. Illa måendet har jag inte sätt till på ett tag (skönt )

Jag hoppas verkligen att jag klarar mig från allt för hemsk foglossning denna gång , chansen är väl inte så stor men hoppas gör jag , Min tredje grav som i och försig va min jobbigaste blev jag sjukskriven i vecka 13 för foglossning och sen kom sd och förvärkar ..

nä lite mer kaffe nu medans jag faktiskt kan =)

• lycka 4

Jag måste ju vara jordens mupp =) Jag gick förbi apoteket i dag å det va som om en kraft drog in mig i affären å tvingade mig att köpa ett digitalt test =) Inte för att jag inte tror att jag är gravid utan mest för att få se resultatet igen hahaha muppen ja det är jag

• lycka 4

Godmorgon tjejer ! Hur mår ni ?
    Jag mår rätt ok faktiskt , enormt svullen mage på kvällen och hungrig konstant =) Igår va även mina tuttar som tvår cement säckar =)

Vi va å shoppade loss på gekås igår å satan i gatan va vi handlade . Jag blev nästan lite tårögd när min man inte ville lämna bebis avdelningen utan fyllde vagnen med säng bilstol mm =)
    Jag har ju mina tre första barn från mitt tidigare förhållande å vi fick barn rätt unga . Denna gång är det sååå annurlunda då jag är gravid med en man som är helt underbar. Jag är inte van med en man som lägger handen på magen å lääängtar så jag njuuuter .

Hittade även en hel den mammakläder vilket va jätte bra =)

• lycka 4
    MissFörstånd skrev 2011-11-03 09:15:52 följande:
    Hade ett test kvar så jag fick bara lov

=)
  • lycka 4

Här är en till som är galet trött :) känner mig som en pensionär tidiga kvällar å tidiga mornar

• lycka 4

Kommer från Stockholm men har just flyttat till Motala

Svar på tråden Juni-barn