Juni-barn
Här mås det prima men jag är sååå trött zzz
Här mås det prima men jag är sååå trött zzz
Jag väntar också en pojke enligt den =) skulle inte ha nått emot en liten tösa bit men det spelar absolut ingen t´roll
morrn tjejer !! Hur mår alla ???
Har lite ont i tittsen men annars känns det lugnt på symtom fronten, lite molvärk. Illa måendet har jag inte sätt till på ett tag (skönt )
Jag hoppas verkligen att jag klarar mig från allt för hemsk foglossning denna gång , chansen är väl inte så stor men hoppas gör jag , Min tredje grav som i och försig va min jobbigaste blev jag sjukskriven i vecka 13 för foglossning och sen kom sd och förvärkar ..
nä lite mer kaffe nu medans jag faktiskt kan =)
Jag måste ju vara jordens mupp =) Jag gick förbi apoteket i dag å det va som om en kraft drog in mig i affären å tvingade mig att köpa ett digitalt test =) Inte för att jag inte tror att jag är gravid utan mest för att få se resultatet igen hahaha muppen ja det är jag
Godmorgon tjejer ! Hur mår ni ?
Jag mår rätt ok faktiskt , enormt svullen mage på kvällen och hungrig konstant =) Igår va även mina tuttar som tvår cement säckar =)
Vi va å shoppade loss på gekås igår å satan i gatan va vi handlade . Jag blev nästan lite tårögd när min man inte ville lämna bebis avdelningen utan fyllde vagnen med säng bilstol mm =)
Jag har ju mina tre första barn från mitt tidigare förhållande å vi fick barn rätt unga . Denna gång är det sååå annurlunda då jag är gravid med en man som är helt underbar. Jag är inte van med en man som lägger handen på magen å lääängtar så jag njuuuter .
Hittade även en hel den mammakläder vilket va jätte bra =)
Här är en till som är galet trött :) känner mig som en pensionär tidiga kvällar å tidiga mornar
Illa jag mår illa :( blä .
Kommer från Stockholm men har just flyttat till Motala