• queen

Juni-barn

Dancia: Tack för svaret. Jag har haft problem med alla mina grav. Men jag ska avvakta till efter jul sen får vi se, men jag hoppas på en sjukskrivning så att man slipper vara sängliggandes när man kommer hem ifrån jobbet.
    50% skulle räcka till en början, men vi får se vad läkaren och fk tycker. Man har ju hört om fk, tyvärr.

• queen

zupermia78: Jag väntar mitt tredje och NU i v.17 känner jag rörelser. Så det är nog väldigt olika:)

• queen

Jag sitter i väntrummet nu till läkare för foglossning.
    Det finns bälte att använda, tensapparater att låna på vårdcentraler. Det man ska tänka på är att gå som om man har en snäv kjol på sig och inte t ex sparka undan stolar med ena benet eller liknande. Man kan även äta panodil elr. Alvedon för att lindra smärta.
    Detta är min tredje grav. Och jag har haft problem i alla grav.
    Men man får något underbart sen:)
    Hoppas att du fick lite tips.

• queen

God fortsättning på er allihopa!
    Igår kände jag 2st riktiga sparkar. Jag har känt buffar

• queen

mammaemma: vi vill också veta könet, just för att slippa köpa allt neutralt. Så jag hoppas att de ser ordentligt på onsdag när vi ska dit:).
    Vi har bestämt oss för en brio sing, jag tycker att den verkar smidigast och är riktigt snygg faktiskt. Så den ska vi beställa så fort RUL är gjort och vi kommer hem ifrån Teneriffa.
    Det känns som att få kan man äntligen börja köpa alla bebis saker:)))))

• queen

LillSnurr82: Nu var det några år sen mina barn använde blöja men jag använde också bara libero, precis av den anledningen att pampers luktade mycket mer än libero. Plus att det libero satt mycket bättre. Så det blir väl libero den här gången också. 

• queen

Grattis till er som har varit på RUL och fått reda på vilket kön:)
    Imorgon är det min tur och jag hoppas verkligen att de kan se vad det blir för något!
    Spännande Tungan ute  

• queen

Om 3 timmar ska vi äntligen få se liten:))

• queen

Vi var på Ul igår och vi väntar en liten tjej ( de kunde inte säga helt säkert) den 11 juni. Vi ska på 3D UL i mars längtar redan:))

• queen

MissFörstånd: Du ska INTE fortsätta me de övningar som gör ont!!

• queen

Jag sprack också lite grann så de sydde, men inget som jag kände eller tänkte på när jag krystade ut barnet.

Svar på tråden Juni-barn