Juni-barn
Tror aldrig jag kommer hitta rätt i barnvagnsdjungeln! Detta är mitt första barn och jag fattar inte alls vad ni snackar om... =P Jaja, bara börja gå efter jul på barnvagnsaffärer och prata, provköra, klämma, känna och vika ihop... =P
Hade aldrig vågat köpa ett angelsound, jag hade fått nojjen om jag inget hörde. Sen känner jag oxå som så att jag inte kan påverka något hur som helst, så varför nojja? Hoppas jag inte förolämpar någon nu bara... =)
Jag har oxå "outat" mig nu inför stor del av släkten och nu börjar det spridas bland vänner. Jag hoppas allt går vägen nu, men om det inte gör det så är det väl bra att folk vet varför man mår dåligt. Nu är det ju verkligen en bebis där i magen, en mkt liten förståss, men dock en bebis. Går in i v. 14 imorgon, 13+0. Känns helt underbart. Dock längtar jag lite efter att illamåendet ska börja avta, halsbrännan har kommit och gott och är nu värre än nånsin på kvällarna. Men jag gillar läget och försöker att inte klaga alltför mkt... 
riktigt så galen är inte jag iaf
) ...och vagnen måste anpassas efter att köras i snö och slask... Mkt att tänka på alltså... Har en kompis som köpt en vagn där bilbarnstolen (eller vad det kallas) passar att stoppa i vagnen så slipper de flytta babyn mellan när de åker bil och så... Skitsmart tycker jag! =)