Juni-barn
bara lääängtar till jag får gå till bm igen..känns som en evighet har inte vart sedan inskrivningen nu är jag i v 24 ska dit v 26 vill ju höra bebis hjärtljud och veta sf mått mm
bara lääängtar till jag får gå till bm igen..känns som en evighet har inte vart sedan inskrivningen nu är jag i v 24 ska dit v 26 vill ju höra bebis hjärtljud och veta sf mått mm
blev besviken på min mamma idag,, Vi var och gratta min storebror idag. På kalaset var jag sambon sonen min pappa min mamma min bror då och hans tjej. Vi pratade om vårt kommande barn (troligtvis en dotter) vi pratade om namn. jag vet att min sambo vill se det lilla livet innan vi bestämmer oss och det accepterar jag ju så klart jag vill också se henne. Men de är klart att alla kommer med olika förslag och de är kul. Då frågar om vi har några namn vi gillar jag har ju spånat googlat och funderat, jag gillar Nora och jag vet att mamma gillar det med. Alla andra där gillade det också och ja sa ja de är fint men jag vet inte om älskling gillar det. (sambon) då väser mamma fort till honom att han får ge sig för alla andra gillar det..öhhh då tog gravid hormonerna vid ha ha, de är ju något mellan oss..skulle aldrig tvinga på barnet ett namn som inte sambon tycker om,
kanske skitdum fråga he he men tror ni att om jag lägger sonens gamla spelande mjukis grej mot magen att bebisen hör den och känner igen ljudet när den föds och att det kan vara lugnande för bebisen? De står ju i fakta grejer att bebisen känner igen min röst pappans röst och eventuella syskon