Juni-barn
Jag har så ont i min rygg, hela tiden! Idag ska jag jobba på en typ guidad tur i två timmar, vågar inte tänka på hur jag kommer må efteråt. Det där med sjukskrivning är kanske inte så dumt ändå!
Jag har så ont i min rygg, hela tiden! Idag ska jag jobba på en typ guidad tur i två timmar, vågar inte tänka på hur jag kommer må efteråt. Det där med sjukskrivning är kanske inte så dumt ändå!
Idaelinlivia - tänkte om du ville dela upp kostnaderna då är det kanske lite tidigt att köpa en matstol, bebis kan inte sitta i den förrän tidigast i höst någongång.
Grattis mormor!!
Inatt fick jag ont i halsen, vet inte om det är en förkylning på g. På ett sätt jag kan hoppas det för då tvingas jag att vila, idag har jag så ont överallt.
Godmorgon förresten .
Min mage har exploderat de senaste två veckorna. MEN svärmor har av någon anledning bara en kommentar till mig hela tiden: vad liten du är! Men va faan jag känner mig som ett hus (vissa dagar).
Tyvärr sägs det ang. mjölk i tuttarna att det är inte säkert att amningen kommer igång ändå eller att man får mjölk sen. Det låter konstig tycker jag.
Idag eller imorgon ska jag skicka in graviditetspenning ansökan. Vill gå hem 10/4, tror ni de hinner handlägga det då? Det är ändå två månader kvar.
Aikotakara - svårt med kläder. När vår dotter föddes vägde hon 4180g och var 50 lång men de växer så snabbt i Början så jag skulle ha köpt mer 56. Ofta får man mkt kläder i Början av släkt o vänner och då köper de också 50,56,62. Så egentligen borde man nog inte köpa så mkt själv men det är ju såååå kul.
Dancia - tack för svaret .
Lycka 4 - lycka till idag
Jag vaknar upp med täppt näsa, ond hals, huvudvärk och en feberkänsla. Kroppen vill nog att jag ska vila lite nu.
Lycka 4 - grattis vad kul att höra!! Klart att du är läcker :-P.
Pojkarnasmamma - vad snällt av din man! Vad blev det för mobil då?
Jag däremot har en sambo som ligger på minuspoäng. Ända sen jag varit lite har min födelsedag varit "helig" för mig. Man SKA få paket på sin födelsedag. Min sambo är inte av samma mening så bär jag fyllde år fick jag ingenting mer än att han sa: jag har inte hunnit köpa något till dig. Jag blev jättebesviken men sa ingenting. Jag menar inte att han måste köpa något stort och dyrt men jag har önskat mig flera olika saker sen i julas men han har inte hunnit . Känner mig inte så viktig för honom just nu! Han köpte en chokladkaka åt mig på affären här bara och sa: någonting måste du väl få. Snällt men jag är fortfarande besviken. Kanske är hormonerna som spökar.
Det där med alla hjärtans dag struntar vi i också, eller jag och dottern köpte en liten chokladask som vi åt upp tillsammans. Sambon fick inget , han jobbade 7-16 och sen dömde han hockey så han kom hem halv ett inatt. Men just att han inte köpt ngt till min födelsedag sårar faktiskt. Jag har sen i början på december berätta för honom vad jag vill ha.
Min dotter är lite längre än andra i sin ålder, men vårat problem är att hon är så duktig på ALLT! Tom vi kan glömma att hon "bara" är fyra pr ibland. Hon pratar väldigt bra och började prata tidigt, hon pratar på ett vuxet sätt så ibland kommer jag på mig själv med att hon måste få vara barn. Hon är född i dec men är tidig i all utveckling så många tror hon är mkt äldre.
Idaelinlivia - det finns en sida med helt okej stödstrumpor på. Kostr typ 120:-/par men det kan det vara värt när de iaf är fina :). Ska lika efter adressen.