Juni-barn
För att det sägs stärka livmodern och att man får effektivare värkar, minska blödningen efter och att livmodern ska dra ihop sig snabbare efter. Jag är lite hälsofreak så jag tror det hjälper :)
Har också frågat nu ska se om man får nåt kul svar ;)
Hallonbladste finns på hälsokost, ofta beställningsvara om man ska ha det i ren form.
Inatt fick sonen ganska hög feber, 9 dagar efter MPR vaccinet. Typiskt att det skulle komma nu på helgen! Bara för att det är fint väder idag. Han är pigg och sådär annars, men visst ska man stanna inne ändå? Nu har han runt 38 bara.
Förra gången födde jag i v.38 så hoppas inte det blir senare denna gång, det var precis lagom!
Är helt slut i huvudet och kroppen alltså. Suttit på ikea hela em och planerat nya köket, jobbig tid nu med flytt och allt vad det innebär.. Vill bara ha juni med lugn och ro :)
V.34 idag, yey det går framåt! Är såå nyfiken på den lilla nu och när den har tänkt titta ut, och om förlossningen ska starta med värkar även denna gång. Kan knappt bärga mig :)
Ja jag är mer överraskad över att bara ha gått upp 7 kg med bara 6 veckor kvar ändå, gick upp 15 förra gången och hade förväntat mig mer denna gång. kanske låter konstigt men för mig "kvittar" det hur mycket jag gått upp. Så länge jag och bebis mår bra så får det bli vad det blir det får man ta efter sen. Alla har olika förutsättningar som sagt och vissa kanske bara "behöver" gå upp mer än andra.