Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Uddabus; usch låter som ni har det tufft.. Skönt att det verkar lösa sig lite smått i vilket fall.. Tungt å behöva göra sig av med hundarna kan jag förstå Varför ska en del EX sätta sig på tvären o bråka.. Fattar inte det!

Hoppas det kör igång för dig nu NU Uddabus! Segt och vänta! Håller tummarna för att det händer nåt i veckan

• LillaGrynet

Tänkte bara fråga om det är någon här som vet vad det kan bero på när man har en ihållande brännande känsla i övre delen av magen?! Kommer oftast på em/kvällen kan knappt sitta utan måste halvligga.. Sen har jag även en ihållande smärta i ländryggen som sitter i hela tiden så kan knappt röra benen när jag ligger och

• LillaGrynet

Havsljungfrun: Det är som en bränner på en punkt i övre magen på vänster sida och tar emot när jag sitter eller böjer mig.. Svårt att förklara.. Känns inte som träningsvärk:-/ Ryggsmärtan är mer som en trötthetskänsla och strålar ut i sidorna och ner i baken.. Gör ont så fort jag böjer benen i liggandes och när jag ska resa mig upp.. Sen trycker det ner i bäckenet .. Kanske är foglossningen?

• LillaGrynet

Grattis Tullamulla Ja saker kan hända snabbare än man tror minst sagt.. Skönt att ni alla mår bra!

• LillaGrynet

Havsljungfrun: Oftast sitter det på en punkt men kan även kännas som ett "bälte" över magen som bränner om man säger där bh:n sitter.. När jag tar av mig den kan det ibland släppa lite lite men trycket sitter i hela tiden.. Svårt å förklara

• LillaGrynet

Hjälp! Kan barnet ta skada av sex såhär sent i graviditeten? Vi hade sex igår och det kändes inte som det gjort innan.. Det sved och "tog emot" på nåt vis.. Trodde att det var tillfälligt så vi körde på men efteråt så fortsatte det svida.. Kom sen o tänka på att en del av proppen gett sig och kanske kan va infektionsrisk då? För skyddet upp till barnet är inte fullt gott då?

• LillaGrynet

Baby1112: Tack du lugnade mig nu.. Det känns inget just nu så är säkert ingen fara.. Men sexet får nog vara för ett tag framöver från nu.. Va ju inte direkt skönt å blev ju mer för att tillfredställa mannen:-/... Sen tänkte jag att en liten färdknäpp kanske hjälper..

Kan vara så att bebis sjunkit ner som du säger.. Kändes liksom som att nåt tog emot, men det kan väl inte va bebis?

• LillaGrynet

Havsljungfrun: Okej, då behöver jag inte vara orolig mer:-P

Nu vill jag ha ut bebis

Någon som har känningar?:)

Svar på tråden Juni-barn