Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Morgon tjejer ! Nu är visningarna över å jag kan börja bli en människa igen känns det som ;)

Är så sugen på att ta en road tripp till ullared till helgen skulle verligen behöva köpa lite kläder till lill fian.

Jag tycker det har kännts som så lång tid kvar men när jag började tänka på kommande datum å saker som ska göras mm så inser jag att herregud det är ju snart dags juh =) Jag längtar sååå mycke efter snuset mmmmm
    Jag är verkligen en bebis människa jag älskar den första tiden jag blir visserligen lite som en tiger mamma hi hi

• lycka 4

Jag satt å kolla mina bm journaler från ettan å trean.
    Redan från början har ju denna grav nummer fyra varit helt olika som andra tre. Jag brukar samla på mig vätska å gå upp rätt mycke i vikt . Har ju även varit sjukskriven i tidigt stadie för kraftig foklossning.
    Denna grav känner jag bara av fogarna om jag anstränger mig för mycke.
    Iv 27 med 1 å 3 hade jag gått upp å vägde 10 kilo mer än vad jag gör nu. Började visserligen på en lägre start vikt denna gång.sf måttet m ettan va i denna vecka 29 där låg jag iockförsig på högsta strcket . Med trean hade jag ett mått på26. denna gång har jag ett mått på 22 / 23.

Kul att jämföra å väldigt skönt att få vara gravid för sista gången och ha en relativt bra grav =)

• lycka 4

Brumman !,  riktigt fräckt av din chef . Om hon inte kan ordna andra arbetsuppgifter åt dig så ska du kunna söka hp på ett bra sätt .
    Jag skulle sjukskriva mig sista tiden .

• lycka 4
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-04-04 08:03:00 följande:
    Alltså jag e så satans hungrig. Hur var det med dom här tillväxtperioderna, är i v 29+1 nu kan det vara så att bebben har en sån nu. Har ju klarat mig på nästan ingenting men nu helt plötsligt är jag super hungrig.
    Försöker bara äta bra saker men kroppen är på något konstigt sätt sugen på BARA kolhydrater.

Det börjar sjunka in att jag kanske kommer gå längre än v 33-34 som jag har varit helt inställd på hittills. Ska träffa BM på specmvc och prata om ultrljudet jag gjorde igår. Får se vad hon säger och om det blir lika täta kontroller fortsättningsvis. 

Härligt med sol men synd att det e så kallt. 
    Mitt har lagt sig lite nu men aj va hungrig jag va ,, Åt mer mat än min man på 107 kilo =) Du är garanterat i en tillväxtperiod.

Ang väskan. Jag gör ju planerat snitt så jag är inte så snabb med väskan. Sängen har jag satt upp ett par veckor innan, nu kommer vi ju flytta typ 3 veckor innan det är dags så det blir som det blir med allt
  • lycka 4

Tycker att det är jätte konstigt att dom inte behandlar efter som du har sd mm. Gbs kan ju ge för tidig börd.

• lycka 4

V 28 nu ! Höggravid å allt =)

Jag har en punkt på vänster sida lite längre ner på magen som kliar något så fruktansvärt. Det är som ett litet utslag å har varit det sen kanske v 17- 18 . Kliar som sagt var bara där .

Nä nu är det dags att göra iordning grabbarna som ska till tandläkaren nu på morgonen sen är det utvecklingssamtal å sen ska vi göra helg =)

• lycka 4

Här ligger vi jag å min man på radison blue i våran king size bed å bara njuter, ska svida om till mina ny inköpta kläder å bara äta gott . Puss på er tjejer å glad påsk, klappa alla fina magar . Åhhhhj va jag är lycklig :)

• lycka 4

Hej tjejer ! Tänkte bara visa att jag lever :) vi har haft riktiga slapp dagar å det har varit så skönt. Vi har köpt det mesta bara säng å skötbord kvar å det köpet vi nog när vi flyttat. .

• lycka 4

Min man har ju ett barn sen tidigare och har upplevt en vanlig förlossning. Denna gång kommer han fp uppleva ett snitt å ett sovande snitt dessutom , tror dock att han är lite lättad över att jag ska sova för han tycker nog att snittet i sig är rätt skrämmande å nu slipper han ju vara med under själva op och får nu ta hand om tösen medans jag kvicknar till. Min man är dock väldigt duktig på att tala om hur fin han tycker jag är å det är något jag uppskattar å något jag inte är van vid .

• lycka 4

Ja jag tycker det är jätte bra att läsa på innan. Jag som är så jävla rädd för snitt har försökt att inte tänka på det alls vilket är korkat egentligen.

Svar på tråden Juni-barn