Juni-barn
Så långt har jag inte ens tänkt!
Min man säger till mig varje dag att han tycker att jag är så fin när jag är gravid!
Men han är inte alls lika intresserad den här gången med att känna på magen eller så, får säga till han ibland att han ska känna och då gör han det :-P
När det gäller skötväska har vi också en från Stadium för typ 99 kr. Det är väl egentligen en laptop väska men fungerar skit bra som skötväska! Mycket bättre än den skötväskan vi hade från början till vagnen (Cango).
Babysitter användes rätt så flitigt här hemma med sonen. Vi hade den billigaste från Babyproffsen, deras egna märke...babyseat eller vad den heter. Den är som de "gamla" som gungar när barnet rör sig.
Här är en till som känner ett enormt tryck neråt när jag ställer mig upp. Trycker på blåsan nåt fruktansvärt så jag får gå på toa typ hela tiden. Eller så fort jag ställer mig upp
Min bebis ligger också med huvudet neråt men fortfarande rörlig, är i vecka 31+5 idag.
Jag ska också införskaffa hallonbladste så småningom, men lite tidigt nu tror jag...är i vecka 31+5 idag. Måste man vänta till vecka 35 eller?

Då går man in i vecka 33 (32+0) nu då, det är ju sjukt! Tiden går sjukt fort på ett sätt och sjukt långsamt på ett annat sätt :P
Idag är jag dock lite nedstämd känner jag. Allra helst skulle jag vilja ut och göra saker men min kropp orkar inte. Har fått mer ont de senaste dagarna och energin är på 0.
När vi ändå prata om amningsbh:ar....är det någon som kan rekommendera en amningsbh utan byglar som faktiskt håller upp brösten som en vanlig bh? De amningsbh:ar jag har nu som jag hade med sonen så hängde ju brösten lika mycket som om jag var utan bh.
Undrar en sak, med sonen gick jag över 5 dagar...brukar nr 2 komma tidigare än nr 1?
Men vad säger ni! Jag vill inte gå över mer än 5 dagar denna gången! Gah! Fast jag har ställt in mig på att han kommer komma efter BF i alla fall