Inlägg från: Gullgrodan |Visa alla inlägg
  • Gullgrodan

Juni-barn

Är ju bara i ca. V 13 då, precis gjort ultraljud då typ, nog klokt att veta att bebis mår bra innan man berättar. Särskilt när det är första och enda barnbarnet... =) Är lite svullen, mest på kvällarna.

• Gullgrodan

Tog kontakt med en privat klinik, de gjorde inga VUL, så de blev inget. Bor i Karlstad och vet inga som gör, tyvärr, men är vääääldigt sugen på att göra det. Har också berättat för några, bästa kompisen och en arbetskamrat.

• Gullgrodan

lillalyckan: då hade vi samma dröm inatt.

• Gullgrodan

Var glada att ni känner nåt, det är ett gott tecken. Själv känner jag in get alls och har fått en akuttid på csk på måndag, är i v7. 

• Gullgrodan

Yes, det stämmer. Får nog göra ett tidigt vul för att se om allt står rätt till och hoppas självklart på att få se ett litet hjärta slå.

• Gullgrodan

Karlstad :) Vet ej om det är öppet dygnet runt, men fick komma redan på måndag och de kalla dom akuttid. Jag menar så akut är de inte, men skönt att de tar en på allvar. :) Hemskt kul att se bebis också. Ikväll ska vi till svärmor och äta Janssons frestelse, MUMMA.

• Gullgrodan

Griskött, räkor och kyckling som jag ätit så många gånger, får sluta med det då..

• Gullgrodan

Läste att nån skrivit det på denna sida... Men borde ju gå bra om det är välstekt...

• Gullgrodan

Har haft lite känningar i magen inatt, är jätteglad... =) VUL på måndag, jihooo:D

• Gullgrodan

Beklagar, ska på vul imorrn och hoppas på att liten mår bra...

Svar på tråden Juni-barn