Juni-barn
Busbus: Vill du vara kvar hos honom?
Busbus: Vill du vara kvar hos honom?
oj, vad mysigt att handla kläder. Men jag vågar inte än. Är i vecka 15 nu och allt är toppen. börjar fatta att vi ska bli föräldrar, men känns fortfarande så overkligt. Jag vill vänta länge än, innan jag handlar någonting till bebisen. Men jag skulle gärna vilja kika på den listan sedan, om vad som är bra att ha
Jag börjar få en riktig mage nu :) BF 11 juni. mitt i v. 15. Jag trodde inte att det skulle synas någonting innan jul.
Lillsnurr: Grattis! Så härlig känsla! Jag fick en tår i ögat når jag sår vår lilla bebis som sparkade. Kram Moa ;i
Jag fick också UL (rul) bokat när vi var på kubb/nupp i början av vecka 14. Ska på UL igen v.20
Hej.
Jag fick också frågan om jag varit utsatt för våld, men då satt min man bredvid. Vi diskuterade detta på vägen hem, för jag uppfattade det som att det hade med våld eller sexuellt utnyttjande i barndomen.
Jjohansson: Nej, usch. Hoppas det går bra, trots allt. Skickar också en styrkekram
LillaGrynet? Vad jobbar du med?
...min spontana tanke är att du ska gå hem när du slutar, men inte alla jobb man kan göra det på. Vad beror det på att de inte satt in någon? Sjukdom?
Dancia! Underbart. Lag låg imorse och klämde och kände. Magen sticker upp nu så det syns, stenhård på morgonen. Mannen fick känna och inser att bebisen växer massor. Känt små buffar, men inget jag är 100 på.
Mad mysigt! Härlig julklapp!
Nu ni så ska jag berätta...hahahha. Sitter uppe mitt i natten kl 4 och käkar ost! Somnade på soffan i går kväll och missade kvällsmaten, sedan har jag inte kunnat sova. Jobb som snurrar runt i huvudet - men när jag lägger handen på magen så känns jobbet inte minsta viktigt längre. Dags att tänka på mig själv och vad jag vill. Har fört en arg dialog med chefen, i tanken, men sällan det hjälper. Tänkte det var lika bra att gå upp ur sängen, när jag ändå bara låg och vred mig. Hade bara en macka kvar i brödpåsen, så jag fortsatte att hyvla av osten, skiva för skiva.
Är i vecka 19 nu. Snart halvtid. Anar bebisen där inne. UL nästa fredag. Tänk att vi ska ha barn!
Kram