Inlägg från: Uddabus |Visa alla inlägg
  • Uddabus

Vi har ju allt så därför fick jag ett ryck o fixade i vårt sovrum... Möblerade om osv för att få plats med en spjälsäng. Har tagit ner den iaf så funderar på att sätta ihop den för jag vet ju inte när jag mår bra nästa gång...

Lite så jag tänkte... Vet att jag oxå kommer samsova med bebis i början men ibland kan det vara skönt att få vara själva i sängen ;)

• Uddabus

Ja en del vill ju inte ha något klart förrän bebis är ute osv... Men jag bara känner att jag blir ju inte mindre direkt o passar på när jag är något sådär bra...

Iaf idag... Har ju varit sängliggande i en vecka nu o vet att det bara är en tidsfråga tills jag får problem med magen igen...

• Uddabus

Ja jag är kanske lite tidig men känner så för att boa osv... Är ju beräknad till sista maj o har en svag aning om att han kommer tidigare... Varför vet jag inte men bara känns så...

• Uddabus

Man kan aldrig förutspå någonting.., samtidigt så vill man ju glädjas åt det man har o det lilla liv som växer i ens mage...

Alla gör som dem själva vill o om du känner att du vill vänta så gör du det... O om man känner för att boa tidigt så gör man det...

Finns nog inget rätt eller fel i det...

Planerar gör man ju från start iaf... Vad man redan har o vad man kan behöva osv..

Svar på tråden Juni-barn