Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

Juni-barn

Pluttan skrev 2012-05-07 09:31:53 följande:
    Ja det är väl härligt vilken kondis man har nu.Hahaha.

Zenoble: Vad härligt att promenera på alvaret. Bor du på Öland eller?

I så fall bor jag inte så jättelångt ifrån dig.

Vi brukar åka till Öland på utflykt bara över dagen ibland.

Japp bor i borgholm, skönt med närheten till alvaret å havet. Jaså var bor du? Trevligt :)
  • zenoble

emma78: jag känner som dig också faktiskt! Är lite förvånad att jag gör det också. Hade inte heller någon jobbig förlossning sist så det är inte därför. Men kanske det är för att man inte vet hur det kommer starta eller bli den här gången? Och som sagt när det kommer starta som du säger

• zenoble

Jag kommer bara ha vanliga kläder sedan en fleecefilt lite omstoppad. De ska ju inte vara ute mycket när man ska ut i bilen osv :)

• zenoble

Vaknade halv 6 av en hemsk mensvärk i magen och ryggen och att det tryckte på som bara den. Nu har jag bara lite molvärk emellanåt och ont i ryggen :( blir så less nu kan den inte bara titta ut! Gnällig idag och det känns inte alls kul.

• zenoble
    lycka 4 skrev 2012-05-09 20:21:30 följande:
    Blääääää va jag får sota för att jag fixat för mycke å spelat super hjälte :( magen är stenhård å jag kan knappt ta ett steg :( min fina man kom dock hem med en påse från Cloetta m choklad i alla olika mängder så jag skiter i att jag skulle hoppa över godiset å trycker i mig ett par kakor ;)

Lika sant här idag! Å det får man fan för nu, kan knappt röra mig för det hugger så i ryggen. Massa sammandragningar på det. Tänk om man kunde känna det direkt när man håller igång för mycket
  • zenoble

Sömnlös natt.. Bästa kompisen fick sammandragningar igår kväll som övergick till värkar så nu är dem inne på förlossningen och jag är såå nyfiken hur det går. Blir att sova lite sen när sonen är på dagis :)

• zenoble

Någon som kan tipsa om nån bra skötväska? Vill ha en svart "fast" om ni förstår vad jag menar.. som står stadigt :) tycker det är supersvårt. Hittade en för 299 från carena, det är typ max vad jag kan tänka mig att lägga..

• zenoble
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-10 10:54:03 följande:
    Vi köpte en vanlig laptop väska på stadium och den tycker vi fungerar kanonbra! Den är helt svart och kostade 199kr har jag för mig, köpte den för drygt 1 år sen.

Ja det har jag till sonen nu med och det funkar ju kanon. men skulle gärna vilja ha fack för flasvärmare ifall man har ersättning med sig eller så, tyckte det var bra förra gången då jag inte kunde amma.
  • zenoble

Ja skit svårt att hitta någon bra tycker jag.. har ju en vit emmljunga vagn i läder så passar bäst med svart. Vill inte ha en vit till som det finns då jag inte tycker om dem och färgen är opraktisk. Vill gärna känna å klämma på dem innan man köper med :) men tack för tipsen ska kolla lite.. tänkte åka till babyproffsen å se vad de har där.

Svar på tråden Juni-barn