Inlägg från: lycka 4 |Visa alla inlägg
  • lycka 4

Juni-barn

Zvartaliljan. Du får gärna skriva i min inkorg hur det gick under snittet, kan va skönt att skriva av sig . Jag ska visserligen snittas men det är ingen fara alls. Lider me dig som mår så dåligt

• lycka 4

Nu drar familjen in till Linköping för att se på Eric saade . Det råder total lycka hos barnen

• lycka 4

Ja ring om du inte redan har det , Som flera säger så visst det börjar bli trångt men det känns bara annurlunda  och man ska fortfarande känna barnet , sen tycker jag som alltid att man ska gå på sin magkänsla.

Jag tänkte kolla med min bm om jag inte kan få ett ul till, känner mig lite orolig då jag har haft ont i ärret , brukar ha lite svid  när jag är gravid men eftersom det är fjärde grav så vet man ju inte hur tunn livmodern är riktigt.

Idag ska köparna besikta vårat hus, är så trött på allt städande å fixande inför visningar mm men efter idag börjar jag packa på allvar , herregud det är bara ca 5 veckor kvar till flytt å 7-8 veckor kvar till bebis ju =)

• lycka 4

Min tjej vänder sig också om vartannat å ja det är riktigt obehagligt. Tycker dock att det är skönt att hon inte lagt sig tillrätta än för det gör så satans ont och trycket jag brukar ha när dom ligger långt ner får gärna dröja sig kvar lite , känns ju som om ungen ska ploppa närsom hihi

• lycka 4

Mensvärken kom som ett brev på posten igår kväll, inte något jätte jobbigt men jag hoppas att förvärkarna inte ska starta nu.

Drömmer så mycke oroligt på nätterna om mitt kejsarsnitt så jag blir alldeles matt =(
    Jag är ju jätte rädd för snitt och det är därför som jag sover mig igenom dom. Tycker att denna grav har varit helt ok brukar nämligen må dåligt över detta redan från ett tidigt stadie. Usch usch å fy. Hoppas iallfall att jag får ett snitt datum inom kort , dom hade vårdplanering på huddinge sjukhus i onsdags så jag hopas att bm där kanske satte ett datum, skulle vara sååå skönt .

• lycka 4

whiiiiiii !!! idag fick jag post , från KS , den 26 juni kommer lilla Lee till världen Hjärta Känns så skönt att veta datum.
    59 dagar kvar =) kram tjejer !!!

• lycka 4
    RocketQueen skrev 2012-04-27 13:54:41 följande:
    YEAY! Vad skönt att äntligen fått datumet
    Ja såååå skönt shit snart är man 4 barns mor , ja 5 barns med bonusen herregud !
  • lycka 4
    Pluttan skrev 2012-04-27 13:55:25 följande:
    Längtar SÅ efter jordgubbar. Jag är så sugen på svenska jordgubbar.
    Jag har ätit typ en ask om dagen sååååå gott å nyttigt !
  • lycka 4
    RocketQueen skrev 2012-04-27 13:58:07 följande:
    Jag är sjukt frustrerad idag. För en gångs skull så har jag absolut inget inplanerat, energi så det räcker och blir över, men då passar mina fogar på att göra alldeles, alldeles extra ont istället så jag kan verkligen inte röra mig! Jag blir så trött på min kropp som aldrig vill samarbeta... Tips på hur man underhåller sig själv när man inte kan lämna fåtöljen? Försöker in i det längsta att undvika nätshoppingen
    oj jag hade redan trillat dit =) på shoppingen alltså haha för tillfället är jag helt manisk på tradera , är som en galen drog å oj va barnkläder jag budar på haha
  • lycka 4
    Pluttan skrev 2012-04-27 15:20:37 följande:
    Har du köpt de i en vanlig affär typ ica?
    I den "hålan jag bor" har de inget sådant än. Möjligen dyra spanska eller nåt.
    Japp stor ask från lidl 14 :90 å dom funkar faktiskt =)
Svar på tråden Juni-barn