Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

Juni-barn

Jag är trött på denna molvärk i mage och rygg som kommer och går utan att det blir mer, trött på alla sammandragningar och allt annat som inte leder nånvart. Kan det inte bara bli mer så man inte får falska förhoppningar hela tiden. Suck vad trött jag är :(

• zenoble
    lycka 4 skrev 2012-05-15 14:49:39 följande:
    Zenoble usch va jag håller med blä :(

ja ju mer man tänker på det desto mer vill man ha ut dem! Svårt att tänka på annat tycker jag :(

Elskling123: min bebis fixerade sig v.32 är i 38 nu så tror inte det har betydelse för när de kommer :)

Imorgon dags för bm besök.. V.37+2 skulle hemskt gärna också vilja ha en hinnsvepning men säkert för tidigt för att be om det nu?
  • zenoble
    Uddabus skrev 2012-05-16 09:28:59 följande:
    Min har varit fixerad länge nu men det ilar fortfarande så jag tappar fattningen helt...

samma här.. Ilar till så fruktansvärt i ljumskarna ibland så jag bara får vika mig, kan se lite kul ut kan jag tänka mig ;)

Jag har också bm besök idag, känns inte som om vi har så mycket att kolla, men skulle hemskt gärna vilja ha en hinnsvepning eller iaf kolla om tappen är mogen och om man öppnat sig nåt..
  • zenoble
    Cataleya skrev 2012-05-16 10:32:06 följande:
    Av ren nyfikenhet, känner din bm på tappen som rutin ? Det gör inte min ? :D

nej det gör hon verkligen inte men bara för att jag är så himla nyfiken på om man är redo eller inte, känns ju så! Får väl se sen :) har du haft några känningar än? Jag tycker jag får falska förhoppningar hela tiden :(
  • zenoble

Cataleya: nej har inte fått svar på vad det var.. Men har inte känt det mer i alla fall. Vad skönt att allt såg bra ut med lillan då! Man blir ju orolig.. Men nu vill jag faktiskt ha ut bebis :)

• zenoble

Hemkommen från bm och allt såg fint ut, ligger om än möjligt ÄNNU längre ner nu så hon sa som att han va "på väg ut" haha. Hon trodde denna skulle bli runt samma storlek som sonen och att det nog inte skulle dröja för länge. Men jag vill ju nu!

Lider med er som har det tufft.. Kram

• zenoble

Grattis till bebis! Hoppas allt gick bra

Här har jag också läckt vatten idag är också säker på att det var det för 3e gången.. Men kommer liksom som en pöl sen är det slut så det sipprar inte hela tiden. Jobbigt :(

• zenoble
    Lucian Caesar skrev 2012-05-17 22:35:19 följande:
    Ni som dricker hallonbladste, hur många koppar dricker ni om dagen?

dricker också runt 4 koppar kanske.. Har en matsked i en sån tekula tillsammans med nån annan sort påste. Tycker inte det smakar allt för mycket annars fick för mig att det hjälpte förra graviditeten så jag tror faktiskt på det
  • zenoble

Lycka till

Inatt 01:48 är det nymåne! Sägs ju bli fler vattenavgångar vid fullmåne.. Man kan ju hoppas :)

• zenoble

Havsjungfrun: oj ja det såg jag nu.. Inatt är det visst nymåne kanske bara är fullmåne som födslarna sägs öka? Kan ju hoppas på inatt med i så fall

Svar på tråden Juni-barn