Inlägg från: zenoble |Visa alla inlägg
  • zenoble

Juni-barn

Jahapp då har kroppen lurats ytterligare en gång.. Fick grymt ont i ljumskarna och ryggen igår som övergick till regelbundna sd. Haft ont inatt och nu känner jag typ ingenting? Åh herregud klarar inte detta mer.. Suck och stön.

• zenoble

rocketqueen: Jag tycker också du ska ringa.. farligt att gå med det om det skulle vara nåt. bättre att vara på den säkra sidan!

dancia- ja det är en besvikelse varje gång man tror att det är nåt. Ska nog inte hoppas någonting nu utan förvänta mig att gå över istället Flört 13 dagar kvar..  

• zenoble

Jag kan också få riktigt ont av sparkarna.. Var på Ikea igår och när han började borra ner huvudet å rispa ned händerna nere i bäckenet blev jag typ dubbelvikt så ont gör det. Helt sjukt. Revbenen är ju ganska känsliga för sparkar med märker jag..

I helgen ska vi flytta alla saker, mitt i renoveringen nu. Hoppas bebis kommer innan helgen eller efter

• zenoble

Lycka till ninabus! Du hade bf en dag innan mig så tycker det kan bli jag imorgon då;) hoppas allt går bra!

• zenoble
    Tesssi skrev 2012-05-22 14:42:56 följande:
    Nu är vi hemma igen med vår son, Algot.

Vattnet gick tidigt i söndagsmorse. Var inne på kontroll på morgonen men då var inte värkarna tillräckligt starka. Åkte hem och vilade tills klockan var 15.30, då blev i inskrivna på förlossningen.

Klockan 19.15 föddes vårt underverk. Det gick verkligen så smidigt. Mycket bättre än jag vågat hoppas på.
    Han föddes i v.37+2, 3280g och 49 cm lång.

Grattis låter ju som det gick toppen! {#emotions_dlg.flower}
  • zenoble
    MissFörstånd skrev 2012-05-22 13:48:11 följande:
    Ninna - Jippie va kul! Lycka till!!!

Vet att vi diskuterat detta förut men hur känner ni inför avnavlingen? Visst var det bättre med sen avnavling? Vad innebär då sen? Måste man säga till om detta?

jag pratade med bm om det och här på kalmar förlossning är det rutin med sen.. ett tag hade de tidig men behöver i alla fall inte skriva det i förlossningsbrevet. Så du kan väl höra med din bm vad som gäller där du ska förlösa?
  • zenoble

Baby1112- håller tummarna för att den lilla ligger kvar så att du slipper snitt! Jobbigt att gå och tänka på det kan jag tänka mig..

• zenoble

Somnade med molvärk vaknade med molvärk. Haft lite sd idag med en del smärtsamma. Men det är väl inget på g idag heller ;) hoppas ni har en fin dag. Själv håller man på med renovering hela dagen. Zz

• zenoble

Sitter här och klockar nu.. Haft värkar hela natten men nu värkar det vara på gång att bli nåt. Fan säger jag om det inte är det denna gång! lycka till ni som är på g!

• zenoble
    Lina007 skrev 2012-05-24 07:26:02 följande:
    Kl 05.59 fick vi äntligen välkomna lilla lillasyster till världen med 2720 gram och 48 cm.

Min förkylning och rethosta gjorde att det drog ut lite på tiden och jag var sååå trött. Men ut kom hon - till slut!

Åh grattis vad underbart!
Svar på tråden Juni-barn