Juni-barn
Jahapp då har kroppen lurats ytterligare en gång.. Fick grymt ont i ljumskarna och ryggen igår som övergick till regelbundna sd. Haft ont inatt och nu känner jag typ ingenting? Åh herregud klarar inte detta mer.. Suck och stön.
Jahapp då har kroppen lurats ytterligare en gång.. Fick grymt ont i ljumskarna och ryggen igår som övergick till regelbundna sd. Haft ont inatt och nu känner jag typ ingenting? Åh herregud klarar inte detta mer.. Suck och stön.
rocketqueen: Jag tycker också du ska ringa.. farligt att gå med det om det skulle vara nåt. bättre att vara på den säkra sidan!
dancia- ja det är en besvikelse varje gång man tror att det är nåt. Ska nog inte hoppas någonting nu utan förvänta mig att gå över istället
13 dagar kvar..
Jag kan också få riktigt ont av sparkarna.. Var på Ikea igår och när han började borra ner huvudet å rispa ned händerna nere i bäckenet blev jag typ dubbelvikt så ont gör det. Helt sjukt. Revbenen är ju ganska känsliga för sparkar med märker jag..
I helgen ska vi flytta alla saker, mitt i renoveringen nu. Hoppas bebis kommer innan helgen eller efter
Lycka till ninabus! Du hade bf en dag innan mig så tycker det kan bli jag imorgon då;) hoppas allt går bra!
Baby1112- håller tummarna för att den lilla ligger kvar så att du slipper snitt! Jobbigt att gå och tänka på det kan jag tänka mig..
Somnade med molvärk vaknade med molvärk. Haft lite sd idag med en del smärtsamma. Men det är väl inget på g idag heller ;) hoppas ni har en fin dag. Själv håller man på med renovering hela dagen. Zz
Sitter här och klockar nu.. Haft värkar hela natten men nu värkar det vara på gång att bli nåt. Fan säger jag om det inte är det denna gång!
lycka till ni som är på g!