Juni-barn
Vecka 32 och nu känner jag mig också höggravid.
Var på kontroll på specmvc i morse och tappen håller sig stängd, så nu blir det bara ett besök till i v 33+1 sen blir jag utskriven därifrån. Hon förklarade att kommer det igång efter 33+ så låter dom det gå. Då har bebisen fullt utvecklade lungor och är i stort sätt färdig. Sen är det klart att jag vill ta mig till helst 35+ för att få komma hem snabbare och ha med mig en pigg bebis som orkar amma.
Underbara pojke: Fy va jobbigt det låter. Jag är helt beroende av att vi har en buffert. Skulle inte kunna sova om natten om den inte fanns, så jag förstår så väl hur du känner det. Hoppas verkligen att ni kan komma ifatt på något sätt.
Lider med er som sover dåligt. Jag sover väl helt ok, men jag känner igen det där med att vakna så fort man vänder sig. Alltså pga foglossningen kan jag ju knappt ta mig runt utan att stånka och stöna som en gammal tant. Längtar så efter att få vara rörlig igen.
På tal om när man fött så födde jag min första på BF dagen och min andra 36+3. Trean kan jag inte riktigt räkna då jag fick en infektion och hon ju kom 25+0 men jag tror själv att jag föder ca 36+ och det skulle vara sååå skönt.
Dags för ny magbild:)
, blir som ett mindre gympass...