Juni-barn
JennieJ- åhh tack eller va man säger.. Här är en till som ligger på 13-15 kilo... Inte så roligt.. Men men bara att ta tag i det sen.. Gick upp 16 med första å 20 med andra.. Får se vart detta slutar :-/
JennieJ- åhh tack eller va man säger.. Här är en till som ligger på 13-15 kilo... Inte så roligt.. Men men bara att ta tag i det sen.. Gick upp 16 med första å 20 med andra.. Får se vart detta slutar :-/
Kan nån skriva en en pojk på mig på listan
Jag pluggar 100% å jobbat lite extra då jag har tid ork , skolan slutar 25 maj å sen blir jag hemma tills bebis kommer, ska försöka plugga klart i höst förutom 8 veckors praktik som jag kommer skjuta på tills nästa år..
Jag mår relativt bra, pluggar å jobbar lite men visst har man ont i kroppen å är supertrött.. Men maken tar hand om allt här hemma så jag kan vila när jag kommer hem (behövs verkligen)
Idag r en tröttdag, skulle vara hemma från skolan idag så hela familjen fick vara tillsammans då maken oxå är ledig... Han bli trött innan jag hade ätit upp frukosten.. Så nu ligger jag i sängen igen, det är så tråkigt att vara så här trött jämt.. Usch..
Jag fick en iPad av maken förra året ånär supernöjd, klara mig inte utan den
Hur lätt är det å plugga å koncentrera sig på vad man läser när Sigge sparkar å har sig hela tiden? :) mysigt är det iaf...
Ni med pojkar i magen, har ni fått någon rand ? Jag har inte fått, fick rätt tidigt med mina två flickor, iof hade inte randen försvunnit riktigt mellan grav.
JAG!!!! Bara älskar mjölk.. Går väldigt
Mycket mjölk hemma nu.. Behöver knappt kolla datum när vi köper mjölk för jag hinner alltid dricka upp den
Kroppen är inte i samma form som med första graviditeten..börjar gruva mig inför praktiken, hur jag ska orka...