Inlägg från: gizmolarson |Visa alla inlägg
  • gizmolarson

Juni-barn

JennieJ- åhh tack eller va man säger.. Här är en till som ligger på 13-15 kilo... Inte så roligt.. Men men bara att ta tag i det sen.. Gick upp 16 med första å 20 med andra.. Får se vart detta slutar :-/

• gizmolarson

Jag pluggar 100% å jobbat lite extra då jag har tid ork , skolan slutar 25 maj å sen blir jag hemma tills bebis kommer, ska försöka plugga klart i höst förutom 8 veckors praktik som jag kommer skjuta på tills nästa år..

• gizmolarson

Jag mår relativt bra, pluggar å jobbar lite men visst har man ont i kroppen å är supertrött.. Men maken tar hand om allt här hemma så jag kan vila när jag kommer hem (behövs verkligen)

• gizmolarson

Idag r en tröttdag, skulle vara hemma från skolan idag så hela familjen fick vara tillsammans då maken oxå är ledig... Han bli trött innan jag hade ätit upp frukosten.. Så nu ligger jag i sängen igen, det är så tråkigt att vara så här trött jämt.. Usch..

• gizmolarson

Hur lätt är det å plugga å koncentrera sig på vad man läser när Sigge sparkar å har sig hela tiden? :) mysigt är det iaf...

• gizmolarson

Ni med pojkar i magen, har ni fått någon rand ? Jag har inte fått, fick rätt tidigt med mina två flickor, iof hade inte randen försvunnit riktigt mellan grav.

• gizmolarson

JAG!!!! Bara älskar mjölk.. Går väldigt
    Mycket mjölk hemma nu.. Behöver knappt kolla datum när vi köper mjölk för jag hinner alltid dricka upp den

• gizmolarson

Kroppen är inte i samma form som med första graviditeten..börjar gruva mig inför praktiken, hur jag ska orka...

Svar på tråden Juni-barn