Juni-barn
bristningar beror inte på hur stor man blir utan pga. hormoner
bristningar beror inte på hur stor man blir utan pga. hormoner
jag smörjde inte magen en enda gång med sonen och fick inte en enda bristning.
fick 2 pytte små på brösten pga ammningen.
så som sagt. min syster är sjuksköterska och även BM och andra sjuksköterskor jag pratat med säger att bristningar beror på HORMONER inget annat
kanske för att dom vill tjäna pengar?
visst kan man få bristningar om man går upp jätte mkt jätte fort så huden inte hinner med och tvärtom.
men det beror mkt på hormoner.
jag säger inte att det inte gör det, jag säger bara vad jag vet och även vad BM & sjuksköterskor sagt till mig och av egen erfarenhet.
okej, min syster kanske har valt att läsa det också då, beror kanske på vilken inriktning man har, jag vet inte.
men håller med dig, att inga krämer i världen förhindrar bristningar.
jag fick inte en enda när jag väntade sonen men det är som jag även skrivit tidigare MIN personliga åsikt och EGNA erfarenheter.
jag har för 1 vecka sen iaf, innan jag fick plus, 36.7, det är övr min "normala" temp, så jag har 36.5-37.5 som gravid
Jag ska ta mina blodprov och nästa tid med mvc den 23e nov. Då tar dom blodprov för kub. Så i dec får vi se vår plutt, om typ hundra år :(
jag har hormoner som heter duga! usch tycker inte om alls vem jag blivit med alla dessa hormoner.. =/
jag blir sur för minsta lilla, saker man inte ens blir sur över annars.. är nästan rädd för mig själv =/