Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Blir så trött kommer till jobbet nu och ska jobba halvtid.. Jobbar natt 19.30-7.30 så finns det ingen insatt för mig 01.30-07.30.. Så blir att jag antagligen får stanna hela jävla natten... Om ingen dyker upp vill ha men ingen som hört nåt om att någon ska vara insatt här på jobbet :(

• LillaGrynet

Moa Li: vet inte vad det beror på att dem inte satt in någon.. Störande.. Då jag är sjukskriven för att jag inte klarar dem långa arbetspassen å framförallt inte vara vaken hela natten .. Jobbar som personlig assistent. Måste vara 2 ASS hel tiden så får inte lämna arbetsplatsen :(

• LillaGrynet

Iiiihhh... Bebis rör sig hur mycket som helst.. Bubblar i magen å fladder.. Trodde först det var min mage som är "orolig" men säker på att det är bebis Har hållt på från å till i nån halvtimme-timma nu

• LillaGrynet

Fy va arg jag är nu.. Mkt riktigt kom ingen o löste av mig efter halva arbetspasset.. Så får stanna 12 Tim på jobbet utan mat dessutom och med huvudvärk, illamående .. Gaah! Känns lagom otryggt å gå till jobbet o inte veta om
    Någon löser av en eller inte..

• LillaGrynet

Missförstånd: Vilket härligt besked för din faster:) Hoppas den passar och att allt går bra!:)

• LillaGrynet

Lillalyckan: Beklagar! Oavsett om dödsfall är väntat så är det ju aldrig rätt tid när det inträffar och lika jobbigt för det:( Styrkekramar!!

• LillaGrynet

Känns som att jag fått tid för RUL väldigt sent.. BF enligt BM är 10-13juni hon har sagt olika vid båda tillfällena jag varit där.. Har RUL 18 januari o kommer då vara i v. 19+ 0 - 19+3 alltså i v.20

• LillaGrynet