Inlägg från: LillaGrynet |Visa alla inlägg
  • LillaGrynet

Juni-barn

Blir så trött kommer till jobbet nu och ska jobba halvtid.. Jobbar natt 19.30-7.30 så finns det ingen insatt för mig 01.30-07.30.. Så blir att jag antagligen får stanna hela jävla natten... Om ingen dyker upp vill ha men ingen som hört nåt om att någon ska vara insatt här på jobbet :(

• LillaGrynet

Moa Li: vet inte vad det beror på att dem inte satt in någon.. Störande.. Då jag är sjukskriven för att jag inte klarar dem långa arbetspassen å framförallt inte vara vaken hela natten .. Jobbar som personlig assistent. Måste vara 2 ASS hel tiden så får inte lämna arbetsplatsen :(

• LillaGrynet

Iiiihhh... Bebis rör sig hur mycket som helst.. Bubblar i magen å fladder.. Trodde först det var min mage som är "orolig" men säker på att det är bebis Har hållt på från å till i nån halvtimme-timma nu

• LillaGrynet

Fy va arg jag är nu.. Mkt riktigt kom ingen o löste av mig efter halva arbetspasset.. Så får stanna 12 Tim på jobbet utan mat dessutom och med huvudvärk, illamående .. Gaah! Känns lagom otryggt å gå till jobbet o inte veta om
    Någon löser av en eller inte..

• LillaGrynet

Missförstånd: Vilket härligt besked för din faster:) Hoppas den passar och att allt går bra!:)

• LillaGrynet

Lillalyckan: Beklagar! Oavsett om dödsfall är väntat så är det ju aldrig rätt tid när det inträffar och lika jobbigt för det:( Styrkekramar!!

• LillaGrynet

Känns som att jag fått tid för RUL väldigt sent.. BF enligt BM är 10-13juni hon har sagt olika vid båda tillfällena jag varit där.. Har RUL 18 januari o kommer då vara i v. 19+ 0 - 19+3 alltså i v.20

• LillaGrynet

Sweet life: Va händer nu? Fick du någon förklaring på hans konstiga mail?! Fy vilken dålig stil utav honom.. Ego tänk kan jag tycka.. Han vet väl vad som kan hända när man har sex? Måste ju vara vuxen nog o ta sitt ansvar! Det var ju inte bra att du går ner i vikt.. Hoppas det vänder! Jag skulle dock va glad om jag inte ökade som jag gör.. Haha! Har lite och ta på innan om man säger så.. Men banta är ju inte att tänka på nu..

Svar på tråden Juni-barn